Maar ik moet toch eerlijk zeggen dat Kyosho ook vaak teleursteld door kleine dingetjes die niet nodig waren. En ik denk dat ik de schuld daarvan bij "made in china" kan leggen.buttonfreak schreef:Veel premium 1:64 nieuws. Je kan ook een beetje zien dat Kyosho zich nog immer probeert te verbeteren in deze schaal.
Wat ik heel vaak tegen kom bij Kyosho (en bij Autoart nog nooit ben tegenkomen) is dat er kleine onderdeeltjes net een beetje scheef opzitten. Mijn SLR McLaren heeft de mercedesster verdraait zitten en mijn Dino heeft zijn chrome achterbumpers scheef zitten bijvoorbeeld (dit waren even 2 voorbeelden die me direct binnenschoten, er zijn er meer).
En wat ik nog erger vind (want dit is echt niet nodig), er zitten op zeker de helft van de Kyosho's vingervlekken aan de binnenkant van de ruiten... kwestie van handschoenen gebruiken bij de productie. Heel erg jammer en eigenlijk ongehoord voor hun prijs.
Ik zeg niet dat de Kyosho's slecht zijn, maar Autoart gewoon op het punt van nette afwerking beter.