1/43 verzameling van Donkervoort - Aston Martin Zagato 15/9
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Heel mooi gedaan! Alleen vind ik de cycle wings iets mooier.
Kan je ook als je een groepsfoto gaat maken, nog even het effect van die "gebruikte stoelen" laten zien?
Kan je ook als je een groepsfoto gaat maken, nog even het effect van die "gebruikte stoelen" laten zien?

Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
- Donkervoort
- Donkervoort
tom schreef:Heel erg mooi geworden! Kleur is super gekozen, past bijzonder goed op deze auto.
Wat vond je van het bouwen van je eerste kit? Leuk of koop je voortaan alleen readybuilts? Ik vind het verslavend, als ik de ruimte had zou ik zo weer gaan bouwen (heb er nog voor jaaaaaaren kits liggen!).
Dank je Tom, ook nog voor je tips en behulpzaamheid

Het bouwen van de kit vond ik erg leuk. Wel moeilijk, voor de ophanging v/d Donkervoort e.d. Ik heb er erg veel tijd in gestoken, maar als ik het nu in mijn vitrine zie staan heeft het toch meer waarde dan de Replicars Donkies. Het is erg leuk dat je zelf kleur kan bepalen e.d. Als ik nog eens een kit van een Donkervoort voor een normale prijs tegen kom, zal ik die zeker kopen! Ik heb er wel tegenop gezien om het in elkaar te zetten, maar na afloop geeft het een soort kick. Toch wel verslavend ja..

-
- Moderator
- Schaal: 1:18
- Donkervoort
Een afbeelding van de stoelen voor JurrienK:

Op de foto lijkt het niet glad gespoten, maar wat je je moet voorstellen is rode stoelen met een zwarte gloed er door. Het lijkt dus net alsof het een beetje oud leer is, wat vies is van het vele gebruik.
Komt eraan, ik verwacht dinsdag pas
nog even het effect van die "gebruikte stoelen" laten zien?

Op de foto lijkt het niet glad gespoten, maar wat je je moet voorstellen is rode stoelen met een zwarte gloed er door. Het lijkt dus net alsof het een beetje oud leer is, wat vies is van het vele gebruik.
Kan je ook als je een groepsfoto gaat maken
Komt eraan, ik verwacht dinsdag pas

- Donkervoort
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer: