En op autoweek zei al iemand dat ze best meer konden geven en dat ze dat dan bij AutoArt moesten claimen.
  En op autoweek zei al iemand dat ze best meer konden geven en dat ze dat dan bij AutoArt moesten claimen. Nu ben ik weer het twijfelen of ik niet gewoon ook nog een mail naar AutoArt stuur

En op autoweek zei al iemand dat ze best meer konden geven en dat ze dat dan bij AutoArt moesten claimen.
 Anyway ik zou AutoArt contacten i.v.m. dit probleem. Wat betreft Modelissimo is het gewoon netjes. Wat ik wel vind is dat zij dit ook moeten aankaarten bij AutoArt. Op de site zie je het al, beetje raar dat ze die dingen dan blijven verkopen. Tuurlijk is het omzet maar echt tevreden zijn de mensen er niet mee.
  Anyway ik zou AutoArt contacten i.v.m. dit probleem. Wat betreft Modelissimo is het gewoon netjes. Wat ik wel vind is dat zij dit ook moeten aankaarten bij AutoArt. Op de site zie je het al, beetje raar dat ze die dingen dan blijven verkopen. Tuurlijk is het omzet maar echt tevreden zijn de mensen er niet mee.

dan had ik er ook wel een paar maandjes op willen wachten
 dan had ik er ook wel een paar maandjes op willen wachten  
Zeker! Ik ben nu ook al eens rond het kijken voor een echte Lamborghini badge + letters van de auto's. Maarja die vallen wat duurder uit dan ik had gehooptAltijd leuk om de verzameling uit te breiden met iets anders als een modelauto

Ja vooral toen ik in die Lambo zatNiek-106 schreef:Ook erg gaat dat je over de Hessing stand mocht lopen bij de Rai, er zullen een hoop mensen jaloers naar je hebben gekeken denk ik zo, haha
 Één iemand kwam zelfs over het hek heen om te vragen of hij na mij erin mocht maar hij kon snel terug met een lang gezicht. Ik vermaakte mij daar wel
  Één iemand kwam zelfs over het hek heen om te vragen of hij na mij erin mocht maar hij kon snel terug met een lang gezicht. Ik vermaakte mij daar wel 

Zeker! Ik zou bijna achter 2 jaar als de RAI is weer wat bestellen in de hoop dat dat ook vertraging heeftFordMustangGT schreef:Haha, kijk zo levert een vertraging dus ook nog eens een voordeel op!

Dus ook hier;
   Dus ook hier;

Jammer genoeg krijg ik deze voor mijn verjaardag dus hij is me na één korte inspectie + foto weer meteen afgenomen
  Jammer genoeg krijg ik deze voor mijn verjaardag dus hij is me na één korte inspectie + foto weer meteen afgenomen 
 Je bent in ieder geval verzekerd van een mooi model, zeker in dat blauw
 Je bent in ieder geval verzekerd van een mooi model, zeker in dat blauw