Vincent's collectie 04/02/07 AUTOart Rudolph Viper
De spiegel heb ik er al terug kunnen opzetten.tom schreef:Netjes geregeld, en misschien kun je de beschadigingen nog wat wegwerken?
De verluchtingsbuis ga ik ook nog proberen, is gewoon inklikken.
Maar die lakschade, dat doe ik niet.Ben nogal onhandig (

Maar moet zowieso zijdelings in die vitrine, en dan valt het wel mee denk ik.
€15 is nog een mooie prijs.

Zal morgen wat foto's maken.

Grab life by the horns.
Nee,ViperArry schreef:Vincent,
Jammer om te horen dat ie beschadigd was.... goed dat je het zo hebt weten op te lossen.
Had ie er nog eentje?
Die Exxon (no 98) zoek ik ook nog steeds...... een erg erg zeldzame.
Heb je fotos van jouw model?
hij heeft er geen voor de moment.
Foto's volgen.

Grab life by the horns.
Lakschade zit op de snuit, maar ik denk dat een soort hardnekkig plekje verf is, misschien krijg ik er nog af.Op het rechtervoorlicht zit ook zo'n plekje.Maar die verluchtingbuis heb ik kunnen repareren.ViperArry schreef:Die wil ik!!!!! Supernetjes, cool dat je die te pakken hebt gekregen.
Waar zit de lakschade?
En op de zijkant zijn er ook wat krasjes, net als op de voorruit.
Nog net mooi genoeg om uit te stallen, maar die kleine gebreken verstoren het geheel.
Heb een paar slechte detailfoto's, kan ze uploaden als je wilt.

Grab life by the horns.
Hmmm vreemd.
T lijkt alsof de decals zich hetzelfde gedragen als de vinyls op de echte. Naar verloop van tijd scheuren ze.
Ik dacht dat ik laatst ook zoiets heb gezien op een van mijn modellen (zal t nog eens bekijken).
Denk dat je er weinig aan kunt doen (ik zal eens voor je informeren bij de Gateway Global man waar ik voor de Rudolph Viper mee mail).
De lamp lijkt alleen opliggende verf te zijn, misschien eens voorzichtig proberen weg te halen?
Cool trouwens dat er Akzo Nobel reclame op staat... toch nog een stukje "Nederlandse" herkenbaarheid.
T lijkt alsof de decals zich hetzelfde gedragen als de vinyls op de echte. Naar verloop van tijd scheuren ze.
Ik dacht dat ik laatst ook zoiets heb gezien op een van mijn modellen (zal t nog eens bekijken).
Denk dat je er weinig aan kunt doen (ik zal eens voor je informeren bij de Gateway Global man waar ik voor de Rudolph Viper mee mail).
De lamp lijkt alleen opliggende verf te zijn, misschien eens voorzichtig proberen weg te halen?
Cool trouwens dat er Akzo Nobel reclame op staat... toch nog een stukje "Nederlandse" herkenbaarheid.
Vincent,
Dat de 1:1's t ook hebben maakt het ook wel weer bijzonder
Zou je preventief iets aan de decals kunnen doen?
Niet in de zon zetten iig.... maar je wilt ook graag naar je modellen kijken.
Mijn modellen staan 90% van de tijd in het donker. Van de tijd dat ze wel zichtbaar zijn is het erg vaak kunstlicht ipv zonlicht.

Mijn modellen staan 90% van de tijd in het donker. Van de tijd dat ze wel zichtbaar zijn is het erg vaak kunstlicht ipv zonlicht.
Bij mij staan ze ook niet in het zonlicht.ViperArry schreef:Vincent,

Alleen de oude Bburago's, maar daar vind ik het niet zo erg bij.
Mja, ik ga iets proberen te doen aan die lamp, en dat er naast is iets soortgelijks denk ik, misschien krijg ik dat ook nog verwijderd.
De gekraakte Exxon-decal valt nog wel mee, de krassen op de zijkant iets minder.
Het was even verschieten toen hij binnenkwam, maar ik kan hem nog wel wat oplappen denk ik.

Grab life by the horns.