Plaats hier de bugs van het forum

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Bracer

Bericht door Bracer »

Paul, dat lijkt n autorefresh optie op je pc aan hebt geschakeld.
Tom, heb jij dan ook het venstertje met nieuwe pb dat opspringt? steeds als ik nieuwe pb krijg en dat venstertje verschijnt, wordt ik weer uitgelogd :?
Afbeelding
Frenk74
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Bracer schreef:steeds als ik nieuwe pb krijg en dat venstertje verschijnt, wordt ik weer uitgelogd

Same here :doh:
tom

Bericht door tom »

Bracer schreef:Tom, heb jij dan ook het venstertje met nieuwe pb dat opspringt? steeds als ik nieuwe pb krijg en dat venstertje verschijnt, wordt ik weer uitgelogd :?

Nee, dat heb ik niet... maar ik krijg (gelukkig, blijkbaar) :) ook niet zo vaak een PB.
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Bericht aan alle probleemgevallen: Willen jullie een pre-test doen op http://www.modelautoforum.nl Hier ben ik bezig een nieuwe website op te zetten, ik hoop dat de problemen daar verdwenen zijn.
Oprichter van modelautoforum.nl
wvniersen
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

ik kan niet inloggen in het nieuwe forum, moet je je daar weer opnieuw aanmelden /inschrijven of is dat omgezet.
het werkt bij mij dus niet
Afbeelding
tom

Bericht door tom »

Dito
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

je moet je opnieuw registreren maar ik krijg een Fatal Error...
Bracer

Bericht door Bracer »

Ik kan ook niet registreren :cry:
Afbeelding
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Dat probleem is nu opgelost.
Bracer

Bericht door Bracer »

Ik krijg nog altijd dit bericht:

Could not insert data into users table

DEBUG MODE

INSERT INTO phpbb_users (user_id, username, user_regdate, user_password, user_email, user_icq, user_website, user_occ, user_from, user_interests, user_sig, user_sig_bbcode_uid, user_avatar, user_avatar_type, user_viewemail, user_aim, user_yim, user_msnm, user_attachsig, user_setbm, user_allowsmile, user_allowhtml, user_allowbbcode, user_allow_viewonline, user_notify, user_notify_pm, user_popup_pm, user_timezone, user_dateformat, user_lang, user_style, user_level, user_allow_pm, user_country, user_active, user_actkey, user_birthday, user_next_birthday_greeting) VALUES (14, 'Bracer', 1113843020, '6d6fece2ce6e7cff22ee41f2e3d44db9', 'aka_bagguh@hotmail.com', '', '', 'Student', 'Heerlen', '', '', '', '', 0, 1, '', '', 'aka_bagguh@hotmail.com', 1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 'd M Y H:i', 'dutch', 1, 0, 1, 'nospec', '5749', '2005', 0, '88dd902d')

Line : 720
File : usercp_register.php
Afbeelding
tom

Bericht door tom »

Hee, ik blijf (nu even in Firefox) gewoon ingelogd! Heerlijk, en ik krijg zelfs ongelezen berichten te zien en kan ze gewoon lezen... :D

Alleen krijg ik op een gegeven moment tijdens het lezen bij elke topic uit de lijst ongelezen berichten de melding dat er geen nieuwe berichten zijn. Huh?
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Bracer schreef:Ik krijg nog altijd dit bericht:

Zie mededeling op het testforum.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

St. Paul schreef:
Muiter schreef:De shoutbox wordt elke ??? seconder ververst, de rest van het forum niet.

Wat ik tegenkom is dat ik in een topic zit. En dat ik daar als de pagina volledig geladen is plots mijn balkje onderin IE (dat je altijd ziet lopen bij het laden van een pagina of het zoeken ernaar) weer zie lopen en dat ie iets aan het laden is. Als ik scroll loopt alles door de war. Als het balkje vol is dan plaats ie de pagina plots opnieuw. En soms begint ie gelijk weer opnieuw.

Mocht iemand anders dit ooit tegenkomen. Dit gezeur werd bij mij veroorzaakt door mijn MSN-balk. Ding houdt popup´s tegen maar liever 5 popup´s op een dag dan 80 foutmeldingen wegklikken. Hij is dus mooi weg nu. :thump_up:
Jos
Schaal: 1:43

Bericht door Jos »

ik heb eens de nieuwe service van google geprobeert (webaccelerator), maar als ik me dan inlog en op enter druk, krijg ik wederom het inlog scherm. Ik wordt dus niet ingelogd. Ik heb het programmaatje weer verwijderd en alles is weer ok, weet iemand waar dit aan ligt?
Kale
Schaal: 1:64

Steeds opnieuw moeten inloggen????

Bericht door Kale »

Vreemd, sinds gisteren moet ik iedere keer als het forum bezoek opnieuw inloggen....
Ondanks dat ik het vakje aanvink dat het forum me bij nieuw bezoek zou moeten herkennen...

Ik heb verder niets aan m'n instellingen op m'n pc veranderd...

Hoe kan dit???
Greetz, Kale
Gesloten