Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jonnoT schreef:Verrek, auto's met verf ...... Sorry , Peter kon het niet laten
Pracht up-date. Vooral de brute Corvette's vallen bijzonder in de smaak. Hoeveel van die gele monsters heb je? Alleen deze twee?
Ja met verf... Ik heb wel in kleinere versies Corvettes van Siku, Matchbox, Dinky Matchbox en Dinky Toys en ook nog Jada en Impy, maar deze zijn veruit het mooist.
Volgende Le Mans maar eens op zoek naar een gele C6.
Voor een verfloos wagentje moet je maar in mijn Daimler restauratie topic kijken.
Laatst gewijzigd door Peter Parker op wo 19 dec 2007 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Nieuwe update Porsche 917 long neck en Jada For Sale serie.
Hier met mijn andere lange 917's.
Oud en nieuw in 1 model, ik blijf ze mooi vinden. Niet allemaal, omdat ze vaak gepimpte Jada modellen zijn en dan is het niet echt geloofwaardig als ze er zo oud uit zien. Er is een VW bus maar die is verlaagd en dat toont niet met die oude verweerde look.
Ola Pee mooie update vooral die wagens die tekoop staan
Maak eens een foto aub van al die andere auto's die op die manier te koop staan ? Bijna een soort autoverkoop diorama
Ha die Peet, je hebt de smaak goed te pakken zeg, maar het ziet er weer geweldig uit hoor. Ik heb wel een beetje een zwak voor die For Sale wagens, maar wat wil je autoverkoper he ik vindt het weer topaanwinsten
Schitterende Longtails ben helemaal niet jaloers of zo
Peter Parker schreef:Oud en nieuw in 1 model, ik blijf ze mooi vinden. Niet allemaal, omdat ze vaak gepimpte Jada modellen zijn en dan is het niet echt geloofwaardig als ze er zo oud uit zien. Er is een VW bus maar die is verlaagd en dat toont niet met die oude verweerde look.
Als ik het goed heb noemen ze dat "Rat Look"in costum kringen ziet er wel leuk uit