Tom's Audi's en meer- een quattro van Atlas
Da's best speciaal, maar ik denk dat je blij mag zijn dat niet van al hun bedrijfsvoertuigen miniatuurversies uitgebracht worden. 'k Heb eens in Ingolstadt rondgelopen en daar zie je de meest bizarre creaties rondbollen, zoals A4 pick-ups, A3 breaks etc.tom schreef:Nog meer van zaterdag:
Minichamps 1:43 A4 Avant, omgebouwd tot bedrijfsbrandweerauto van Audi (zoals aanwezig bij de demo-rondjes bij 25 jaar quattro)

- Donkervoort
Overzichtsfoto is onmogelijk omdat het grootste deel van de collectie in bananendozen vóór de vitrines met de rest erin staat. Chronisch plaatsgebrek en een koopgedrag wat daar niet op wordt aangepast...
Ik hoop op termijn een betaalbaar huis te vinden met wat meer binnenruimte, een garage en stalling voor een auto of vijf, zes op eigen terrein. Dan komt alles weer mooi op zijn plek te staan. (Keep on dreaming!)

Ik hoop op termijn een betaalbaar huis te vinden met wat meer binnenruimte, een garage en stalling voor een auto of vijf, zes op eigen terrein. Dan komt alles weer mooi op zijn plek te staan. (Keep on dreaming!)
tom schreef:Overzichtsfoto is onmogelijk omdat het grootste deel van de collectie in bananendozen vóór de vitrines met de rest erin staat. Chronisch plaatsgebrek en een koopgedrag wat daar niet op wordt aangepast...![]()

Doe mee aan euromilioens

Volgens mij is er bij loterijen maar één echte winnaar, en ik betaal al genoeg belastingen...
Hierbij in ieder geval (slechte) foto's van de 1:10 TT roadster van Carson. Batterijen van de camera waren bijna op, dus scherpstellen ging niet best meer.

Enorm ding, gelukkig zit-ie in zijn eigen vitrine.
Hierbij in ieder geval (slechte) foto's van de 1:10 TT roadster van Carson. Batterijen van de camera waren bijna op, dus scherpstellen ging niet best meer.

Enorm ding, gelukkig zit-ie in zijn eigen vitrine.
Hee, we zijn weer terug van weggeweest! Super, bedankt voor het zoeken! 
Mijn nieuwe aanwinst is de Golf I GTI van Solido in 1:18. Leuk model voor die prijs, stukken beter dan de SunStar-poging van een aantal jaren terug. Die gaat dan ook de vitrine uit...
Foto is helaas nog van internet.

Er komt ook een Audi(-klassieker) bij, maar die staat op mijn werk en ik ben vrij.
Oh, en een update: met wat geluk komen er binnenkort betere foto's van wat modellen aan, evenals foto's van wat modellen die ik nog niet had getoond. Ik ben druk bezig met ruimte voor wat meer vitrines met inhoud te maken.

Mijn nieuwe aanwinst is de Golf I GTI van Solido in 1:18. Leuk model voor die prijs, stukken beter dan de SunStar-poging van een aantal jaren terug. Die gaat dan ook de vitrine uit...
Foto is helaas nog van internet.

Er komt ook een Audi(-klassieker) bij, maar die staat op mijn werk en ik ben vrij.

Oh, en een update: met wat geluk komen er binnenkort betere foto's van wat modellen aan, evenals foto's van wat modellen die ik nog niet had getoond. Ik ben druk bezig met ruimte voor wat meer vitrines met inhoud te maken.
- rpmobilitydesign
- Schaal: 1:18