Tom's Audi's en meer- een quattro van Atlas

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
tom

Bericht door tom »

Bedankt voor de positieve commentaren weer! Die Golf was inderdaad liefde op het eerste gezicht...
CARROS

Bericht door CARROS »

Die Roadjet, wat een plaatje! :worshippy:
Afbeelding
Diciotto
Schaal: 1:43

Bericht door Diciotto »

tom schreef:Nog meer van zaterdag:

Minichamps 1:43 A4 Avant, omgebouwd tot bedrijfsbrandweerauto van Audi (zoals aanwezig bij de demo-rondjes bij 25 jaar quattro)
Da's best speciaal, maar ik denk dat je blij mag zijn dat niet van al hun bedrijfsvoertuigen miniatuurversies uitgebracht worden. 'k Heb eens in Ingolstadt rondgelopen en daar zie je de meest bizarre creaties rondbollen, zoals A4 pick-ups, A3 breaks etc. :wink:
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
tom

Bericht door tom »

Als het fabrieksvoertuigen zijn, wil ik er best een paar modellen van hebben, mooi of niet... je bent een freak of je bent het niet, hè? :D
Diciotto
Schaal: 1:43

Bericht door Diciotto »

tom schreef:Als het fabrieksvoertuigen zijn, wil ik er best een paar modellen van hebben, mooi of niet... je bent een freak of je bent het niet, hè? :D
Valt niets tegen in te brengen!
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Heerlijk; die oer-GTI!! :thump_up:

Ben steeds meer onder de indruk van je Audi-verzameling. Om een overzicht foto zal ik maar niet vragen, onmogelijk volgens mij. Of niet? :mrgreen:
caprigek

Bericht door caprigek »

goed bezig geweest tom

mooie nieuwe aanwinsten

groet caprigek
all objects in the mirror will be soon

dissapear
Porsche

Bericht door Porsche »

Donkervoort schreef:Heerlijk; die oer-GTI!! :thump_up:

Ben steeds meer onder de indruk van je Audi-verzameling. Om een overzicht foto zal ik maar niet vragen, onmogelijk volgens mij. Of niet? :mrgreen:
Niets is onmogelijk hier :twisted: :shifty:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Hele gave modellen :worshippy: De avant ziet er goed uit. De Proto is lekker bruut ( al blijf ik dat gapende gat aan de voorkant maar niks vinden :oops: ) en de 1/64 zorgen voor heerlijke nostalgie :worshippy:
tom

Bericht door tom »

Overzichtsfoto is onmogelijk omdat het grootste deel van de collectie in bananendozen vóór de vitrines met de rest erin staat. Chronisch plaatsgebrek en een koopgedrag wat daar niet op wordt aangepast... :?

Ik hoop op termijn een betaalbaar huis te vinden met wat meer binnenruimte, een garage en stalling voor een auto of vijf, zes op eigen terrein. Dan komt alles weer mooi op zijn plek te staan. (Keep on dreaming!)
Porsche

Bericht door Porsche »

tom schreef:Overzichtsfoto is onmogelijk omdat het grootste deel van de collectie in bananendozen vóór de vitrines met de rest erin staat. Chronisch plaatsgebrek en een koopgedrag wat daar niet op wordt aangepast... :?

Ik hoop op termijn een betaalbaar huis te vinden met wat meer binnenruimte, een garage en stalling voor een auto of vijf, zes op eigen terrein. Dan komt alles weer mooi op zijn plek te staan. (Keep on dreaming!)
:doh: Aha de ideale woonst een kasteel :mrgreen:
Doe mee aan euromilioens :eh:
tom

Bericht door tom »

Volgens mij is er bij loterijen maar één echte winnaar, en ik betaal al genoeg belastingen...

Hierbij in ieder geval (slechte) foto's van de 1:10 TT roadster van Carson. Batterijen van de camera waren bijna op, dus scherpstellen ging niet best meer.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Enorm ding, gelukkig zit-ie in zijn eigen vitrine.
tom

Bericht door tom »

Hee, we zijn weer terug van weggeweest! Super, bedankt voor het zoeken! :)

Mijn nieuwe aanwinst is de Golf I GTI van Solido in 1:18. Leuk model voor die prijs, stukken beter dan de SunStar-poging van een aantal jaren terug. Die gaat dan ook de vitrine uit...

Foto is helaas nog van internet.

Afbeelding

Er komt ook een Audi(-klassieker) bij, maar die staat op mijn werk en ik ben vrij. :?

Oh, en een update: met wat geluk komen er binnenkort betere foto's van wat modellen aan, evenals foto's van wat modellen die ik nog niet had getoond. Ik ben druk bezig met ruimte voor wat meer vitrines met inhoud te maken.
rpmobilitydesign
Schaal: 1:18

Bericht door rpmobilitydesign »

Leuke update, goed om je weer terug te hebben!
Porsche

Bericht door Porsche »

Mooie aanwinsten Tom :thump_up:
Gesloten