Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Diciotto schreef:Hele knappe Astons. Ben dol op die classics. D'er is hier in de buurt iemand die een DB5 (zilvergrijs) als dagelijks transportmiddel gebruikt...
dagelijks,die is goe gek,een juweeltje als een aston moet je bewaren en enkel mee rijden bij speciale gelegenheden
halloke's,
eindelijk heb ik tijd gehad om een paar foto's te nemen van mijn nieuwste aanwinst van vandaag nl een 1/43 schaal van autoart van de mitsubishi evo8.
de details zijn geweldig,superkleine brembo remmen,en wat meer is dat vele andere merken in 1/43 niet hebben is dat de voorwielen echt kunnen draaien,geniet van de foto en ook van degene met zijn grote broer die ik heb eveneens van autoart in 1/18
hallo allemaal,
na mijn evo 8 van AA onlangs nu een totaal andere update nl een beetje nostalgie uit mijn jonge tijd een setje van de batmobil + de badsubmarine in 1/43 van corgi.deze is en blijft mijn absolute favorite batcar aller tijden.
ik heb deze op de kop kunnen tikken en moet zeggen dat het een zéér mooi setje is,(gelimiteerde uitgave van 3000 stuks)
de batcar heeft een uitspringbaar mes vooraan en de submarine kan worden omgevormt tot een vliegtuig,kortom dit kon ik niet laten liggen!!
jonnoT schreef:Jeugdsentiment?? Wel erg leuke modellen
ja mijn vader had vroeger de versie met de raketten die echt konden vuren en met schietstoel daar heb ik uuuuren mee gespeeld toen ik een jaar of 7 was