Iedere keer als ik er een 1:1 zie dan wordt ik weer een jongetje van 12

Zeg kale, bij mij in Ulft rijden ook twee van dat soort wagens rond... Zijn wel mooi, ik hou ook wel van amerikanen (bijv. de ford crown victoria of de chevrolet '89 caprice classic)Kale schreef:[..]
Zal nog wel ff duren voordat ie helemaal klaar is...
Maar dan zul je me zeker een keertje in Grave zien toeren.
Vriend van me woont ook in Grave hij heeft ook een Dodge W200 - matzwart en flink verhoogd...
Deze:
img.photobucket.com/albums/v492/polishedhead/photo16aa.jpg
Je zult 'm vast wel kennen..
Hij heeft ook nog een '46er Ford HotRod..
Deze:
img.photobucket.com/albums/v492/polishedhead/Didam129.jpg
PT cruiser cabrio: "The revenge of the flying bathtub" (de wraak van de vliegende badkuip).fish88 schreef:[..]
Haha![]()
Ben ook niet zon van van de PT cruiser, maar die Andere wagens zijne cht lekker
idd Tom, steek 5 x 100 dus zat te vinden. Handig als je de VAG groep blijft rijden. Eventueel hadden mijn velgen van de VR6 er ook onder gepast maar die staan niet onder de Toledo....tom schreef:Strakke bak! Volgens mij zijn er genoeg velgen op markplaats te vinden - steek 5x100, nietwaar? Dan past dus alles van de Golf IV en Audi A3 ook.
Mijn ouders hebben ook zo'n Passat TDI 140 PK.Alleen in het lichtblauw/groen, van '98.Wel een goede auto vind ik.ViperArry schreef:Mijn bolide....
Nadat ik m zondag weer even had gewassen.
img371.imageshack.us/img371/6747/aangepast63wk.jpg
img403.imageshack.us/img403/4930/aangepast54nq.jpg
Meguiar's rules! (http://www.meguiars.nl/forum)
Dan mag deze ook:volvofiel schreef:[..]
PT cruiser cabrio: "The revenge of the flying bathtub" (de wraak van de vliegende badkuip).![]()
Toegevoegd na 12 minuten:
Trouwens, wat vervoermiddel betreft, telt dit ook mee?
i29.photobucket.com/albums/c255/Volvofiel/img_0041.jpg
Union Sphinx, 4 nexus versnellingen, Shimano Airfreeze remmen met ABS (), verende zadelpen, zadeltasje, bouwjaar 2000, herriedynamo (heeft wel wat weg van een dieselmotor; als hij koud is geeft 'ie weinig licht en maakt hij veel herrie, is hij eenmaal warm geeft hij veel licht en hoor je hem bijna niet).
P.S. deze foto komt van fietsenhandel Boonen, mijn eigen fiets is precies hetzelfde maar dan onder de blubber en andere rotzooi; dat krijg je als je elke dag door het bos naar school moet.
Mooi stalen ros NielsNiels schreef:[..]
Dan mag deze ook:
www.rally-photo.net/NIELS/DHR-Namur-FORWEB-2.jpg
My weapon of choice.... tenmiste toen m'n schouder het nog vol hield.