Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie GTI , ziet er idd stukker beter uit dan de Sunstar.
Al lijken de wielen bij het model ( heb hem zelf ook )
wat aan de kleine kant.
Voor de rest is het geheel goed gelukt.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
andre schreef:Mooie GTI , ziet er idd stukker beter uit dan de Sunstar.
Al lijken de wielen bij het model ( heb hem zelf ook )
wat aan de kleine kant.
Voor de rest is het geheel goed gelukt.
Ben ik het geheel met je eens deze GTI lijkt stukken beter dan z'n broertje van Sunstar. Grote van de wielen valt denk ik wel mee. Toen hadden ze niet als de huidige GTI's 17, 19 inch lichtmetaal Maar zoveel verstand heb ik er ook weer niet van
Precies! Ik had nog een setje wielen van een Revell Manta liggen (ATS Cup, zowel in 1:1 als in 1:18 de meest uitgevoerde upgrade voor de Golf I) maar die gaan niet op deze Solido... ik wil er overigens wel een Golf V GTI naast hebben.
Bedankt weer allemaal!
Nieuwe aanwinsten, eentje blijft er zeker:
De fraaie donkerrode versie van de 1:18 Auto Union 1000Sp van Ricko (had ik ook al in het lichtgroen). Ik heb er nog wat modellen bij aangeschaft, twee BMWs en een Mercedes, maar het is niet waarschijnlijk dat die in de verzameling blijven... hoewel mooi passen ze niet echt in het thema.