Ik ben benieuwd!red_arrow schreef: Mijn kerstcadeautje komt pas in januarimaar zodra die binnen is zien jullie de foto's
Ik heb mn januari-budget ook al weer besteed maar ook ik wacht met de foto´s anders heb ik in januari niks meer te showen!
Ik ben benieuwd!red_arrow schreef: Mijn kerstcadeautje komt pas in januarimaar zodra die binnen is zien jullie de foto's
Bij handbouwmodellen moet je meestal zelf de achtervleugel monteren. Men is blijkbaar bang dat bij de verzending de vleugel kan afbreken......TestaRossa schreef:Volgens mij mist de achtervleugel van die 575 GTC?! Zonde
Kan je echt geen tipje van de sluier lichtenGTE schreef:Klopt helemaal. Die 575 kost nog geen kwart van een BBR. Ach ja, veel verzamelaars zijn nog altijd zeer gevoelig voor ´factory built´ los van de eigenlijke kwaliteit van de bouw. Daarom benadrukt Ari ook zo subtiel dat zijn AB´s zijn gebouwd door (ex) werknemers van BBR.![]()
En Laurent Tay (Garage43) gaat ook weer iets moois voor me bouwen, maar daar doe ik nog even geheimzinnig over
Scherp oog, maar onze Eibergse vriend heeft het weer ns bij het rechte eind.TestaRossa schreef:Volgens mij mist de achtervleugel van die 575 GTC?! Zonde
Nou, het is in ieder geval een white metal kit, een beetje AMR, maar toch ook weer niet!red_arrow schreef:Kan je echt geen tipje van de sluier lichten
GTE schreef:Nou, het is in ieder geval een white metal kit, een beetje AMR, maar toch ook weer niet!red_arrow schreef:Kan je echt geen tipje van de sluier lichten
Nou jij bent een echte kenner, dus misschien kom je met dit cryptogram eigenlijk een heel end.
Het is verder ook geen geheim hoor, maar een spelletje op zn tijd kan leuk zijn.