Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ben deze morgend woor de 2e keer naar de beurs in Sevenum geweest en ook dit keer was het weer een succes voor mij
Vaillante Sport E uit het album 'Renbaan van de angst'
2e model is de Audi A4 DTM uit 2006 van onze snelle Belgische dame Vanina Ickx
Volgende aanwinst: Audi A4 Quattro STW 1998 #18 Christian Abt, in een mooie opvallende livery vind ik
Eindigen doen we met nog een Audi A4 Quattro STW, ditmaal #45 van Dirk Müller uit 1997
Dat was het weer
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
@Paultje: Van zowel de STW' als de andere Audi was het aanbod zeer beperkt. De 2 STW heb ik samen gekocht voor 25 en de DTM voor 15
@Andre: Van 1:18 is het aandob idd niet echt groot, vooral 1:43 en trucks
@117ayrton: Het is de idd de bedoeling dat ik ze allemaal ga kopen
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Ben vandaag naar de 1000 km van Spa geweest en heb er volgend model van meegebracht
Peugeot 908 Hdi FAP #9 Christian Klien, Frack Montagny en Ricardo Zonta werden met dze "Leeuw" 3e op Le Mans in 2008
Model is van Norev
Peugeot racers zijn altijd wel gaaf, vooral hun kleur gebruik en accenten op de auto maken ze net even wat dikker dan de cocurrentie.
Vooral de mooie spitse neus staat erg mooi, zeker door het gebruik van kleur en vorm van die kleuren