Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er komt een remake van de serie in filmvorm (tja ze hebben nu eenmaal slechte smaak in hollywood en gaan zonder inspiratie een oude serie met een D-film de nek omdraaien)... en deze bus is deel van de merchandise (vandaar de toeters en bellen...) Je kunt de "nieuwe"bus herkennen van de oude aan de rode streep die VEEEEL later naar boven afbuigt.... bij de oude juist achter de portieren... bij de nieuwe net voor de achterwielen..... Puristen onder ons zullen dus aan de ombouw moeten beginnen als ze de "echte" A-team bus willen hebben in hun collectie....
Hij staat al op enkele shops als preco voor +/- 30€, leverbaar vanaf juni. Aangezien er figuren inpassen van 3 3/4 inch; lijkt mij de schaal zo rond 1/20.
andre schreef:En dan lijkt hij nog niet eens op de GMC die bij deze serie gebruikt werd.
Vind het model veel te grof qua opzet , of dit zou nog moeten veranderen.
Ik denk ook dat dit model meer gebaseerd is op de wagen die gebruikt wordt in de film die binnenkort uitkomt. Je kunt zelfs de bijpassende figuren erbij kopen. Al met al is het meer speelgoed, dan een model als je het mij vraagt. Jammer