ben in tussen ook gestart...

straatauto,ik heb een link gezet naar jou site...hopelijk vind je dat goed...

Ik zag het! En dat in je beste Engels, straatauto.straatauto schreef:Via een Frans topic heb ik wat naamsbekenheid gekweekt voor m'n website ............ http://straatauto.weebly.com
Dank je chummy dj; ga binnenkort zeker even kijken!chummy dj schreef:is natuurlijk niet zo profesioneel als die van straatauto.....
hierbij de link
Tja, chauvinistisch is en blijft een Frans woord toch?straatauto schreef:Mijn aanwezigheid op het Franse forum heeft een gigantische dicussie losgemaakt:
Niet iedereen accepteert dat er in de Engelse taal gepost wordt...
Nee, zijn geen Simca's, zijn Chrysler en Talbot? Ja? Koelkast?buttonfreak schreef:Simca:let eens goed op de grille en de motorkap.
midden in de grille van de linker is een ster, die je rechts niet ziet. Links staat Chrysler, rechts Talbot...Veicolo schreef:Nee, zijn geen Simca's, zijn Chrysler en Talbot? Ja? Koelkast?buttonfreak schreef:Simca:let eens goed op de grille en de motorkap.![]()
Nee, flauw grapje. Maar dat bedoelde je er toch mee te zeggen buttonfreak? Terwijl de kentekens wel gelijk lijken te zijn maar ik kan het niet goed zien. Grappig wel!
Yep! Dat bedoelde ik ook te zeggen. Bijzonder wel.buttonfreak schreef:midden in de grille van de linker is een ster, die je rechts niet ziet. Links staat Chrysler, rechts Talbot...