Ben's opel verzameling (update 11-04-'07)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
OMCNL
Contacteer:

Bericht door OMCNL »

Waar RACING staat moet eigenlijk ROTHMANS staan.

Gr André
Alles over Opel miniaturen. http://www.omcnl.nl
Asconagt

Bericht door Asconagt »

OMCNL schreef:Waar RACING staat moet eigenlijk ROTHMANS staan.

Gr André
Ok vandaar. Ik had eigenlijk al een beetje een klein vermoeden van dat dit het geval was. Wist namelijk helemaal nog niet wat Rothmans eigenlijk was. Zo leer je nog eens wat :thump_up:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Pracht aanwinsten. Lekker bruut zo'n Manta 400 :worshippy: :worshippy: Inderdaad wel jammer van dat gezeik over die tabaksreclame :cry: Of dat je gaat roken bij het zien van een model :nuts: Dan zou ik inmiddels alle sigarettenmerken al een keer geprobeerd moeten hebben 8) En zullen we over de drank het maar niet hebben :mrgreen:
Asconagt

Bericht door Asconagt »

jonnoT schreef:Pracht aanwinsten. Lekker bruut zo'n Manta 400 :worshippy: :worshippy: Inderdaad wel jammer van dat gezeik over die tabaksreclame :cry: Of dat je gaat roken bij het zien van een model :nuts: Dan zou ik inmiddels alle sigarettenmerken al een keer geprobeerd moeten hebben 8) En zullen we over de drank het maar niet hebben :mrgreen:
Haha daar heb je helemaal gelijk in. Ook bedankt voor je compliment
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

Mooie verzameling!! In mijn ogen ook een heel originele verzameling omdat er toch modellen bijzitten die je, denk ik, niet vaak tegenkomt!

Mijn moeder had vroeger een Kadett en nu sinds jaren een Astra. Bovendien had mijn zus vroeger een Corsa waar ik, toen ik zelf nog geen auto had, steeds mee uitging (nu heeft ze een nieuwe Corsa). Ben dus groot geworden met Opel :wink: :thump_up:

Dat van die 'nieuwe' Corsa is niet mijn fout, nee. Er was iemand op ingereden terwijl hij geparkeerd stond :P
tom

Bericht door tom »

Mooie Opels...

En zouden we van Shell-reklame allemaal aan de benzine gaan? :nuts:
Plaats reactie