Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De enige reden waarom ik de GT2 zelf nog niet heb gekocht is dat Norev te krenterig is geweest om er een paar zijruitjes in te zetten Dit zou het model een veel hoogwaardigere uitstraling geven.
Gezocht: UT Models Porsche 911 (993) Turbo S + GT2 + Carrera RS
Misschien heb je er wat aan, misschien had je ze ook al in het vizier. Weet alleen niet precies of ik deze links naar ebay hier zo mag plaatsen....Zo niet dan zie/hoor ik het wel.
Blijf het bij die duitse race modellen tch zielig vinden dat die sigaretten sponsoring er niet op mag. Of is er een andere reden dat ze die er af laten?
volgens mij is dit het gevolg van het europees verbod op tabak`s reclame.
op de minichamps zit de reclame er onder en bij spark zit het er gewoon los bij
die heb ik ook gevolgd , maar die prijs was hij mij niet waard. De le mans racers zijn bij mij een sub verzameling het hoofd doel is en blijft het verzamelen van straat modellen.