James Bond Car Collection
Re: jamesbondcars
mooie bond verzameling 

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Niets gevonden.tom schreef:Dacht het wel, Minichamps toch? Of was het AA?

- Powersprint
- Schaal: 1:18
Mijn Album is weer geupdate met de volgende 3 James Bond modellen. Zie ook mijn eigen topic in privécollecties
Groetjes Arno

Groetjes Arno
- Powersprint
En wederom zijn 2 james bond auto's toegevoegd aan mijn collectie en mijn album 

Ook weer een mooie aanvulling...Powersprint schreef:En wederom zijn 2 james bond auto's toegevoegd aan mijn collectie en mijn album
Staan er een paar bij die ik ook nog hoop te vinden.
- Powersprint
@ Jelle: Welke zoek je nog? Misschien dat ik je eraan kan helpen
Groetjes Arno

Groetjes Arno
Eigenlijk alles wat nog niet bij m'n verzameling staat.Powersprint schreef:@ Jelle: Welke zoek je nog?

En zo af en toe scoor ik er weer een, vanmiddag de "Chevrolet Bel Air" gekocht.

Maar als je toevallig nog wat overcompleet hebt, wie weet heb ik wel belangstelling.
weet iemand of er alweer een nieuwe Jamesbond uit is? ik heb er nu 5, de laatste is de lelijke eend
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Ja, ik zag de Jaguar met spijkerbanden liggen. Ben even vergeten uit welke film, Die another day? De wielen zijn in ieder geval wat te groot, verpest het model voor mij.
denk het wel ja. kan mij in ieder geval geen andere film herinneren waarin een jaguar met spikes voorkwamtom schreef:Ja, ik zag de Jaguar met spijkerbanden liggen. Ben even vergeten uit welke film, Die another day? De wielen zijn in ieder geval wat te groot, verpest het model voor mij.
Onderweg:
- Powersprint
Dit is inderdaad de groene Jaguar XKR uit Die Another Day. Ik heb het model ook hier staan, en ik moet zeggen dat de grootte van de wielen me best wel meevalt. In vergelijking met de nr. 2 Aston Martin kloppen ze aardig 

je hebt pbJelle schreef:Eigenlijk alles wat nog niet bij m'n verzameling staat.Powersprint schreef:@ Jelle: Welke zoek je nog?![]()
En zo af en toe scoor ik er weer een, vanmiddag de "Chevrolet Bel Air" gekocht.![]()
Maar als je toevallig nog wat overcompleet hebt, wie weet heb ik wel belangstelling.

- Powersprint
En weer 2 JB modellen toegevoegd aan mijn collectie 

- Powersprint
Weet iemand trouwens al hoeveel modellen er in deze serie uitgebracht worden? Blijven het er 40, of worden het er toch meer?
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Heb op sommige fora gelezen dat ze misschien tot 55 gaanPowersprint schreef:Weet iemand trouwens al hoeveel modellen er in deze serie uitgebracht worden? Blijven het er 40, of worden het er toch meer?

- Powersprint