Wat voor werk doet de modelautoverzamelaar
- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Wat voor werk doet de modelautoverzamelaar
ik werk in de vakanties bij hoveniersbedrijf De Passiebloem uit Elspeet 

Ik werk sinds drie jaar als toiletjuffrouw bij de Efteling.
- Montezemolo
- Contacteer:
Iedereen weet toch al wat ik doe
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
Ik ben student
en in mijn vrije tijd werk ik in ons "vader-zoon" bedrijf, sapron bouwelementen
wij verkopen en produceren alles van aluminium,kunststof enz, vooral kozijnen en dat soort dingen.

Bezoek ook http://www.quac.nl voor mijn modellen of neem eens een kijkje op het Forum!
Schaal 1:18 : 13 stuks - Schaal 1:24 : 1 stuks - Schaal 1:87 : 3 stuks - Schaal 1:sleutelhanger ; 2 stuks
Schaal 1:18 : 13 stuks - Schaal 1:24 : 1 stuks - Schaal 1:87 : 3 stuks - Schaal 1:sleutelhanger ; 2 stuks

- 1:18 24/7
Werken!? Tss da's voor arrrbeiders!
Ben momenteel een werkloze student (International Development Studies), op het punt van afstuderen, moet alleen nog een scriptie schrijven over mn onderzoek in Cambodja, maar er komt momenteel niets van vanwege de Pfeiffert...

Ben momenteel een werkloze student (International Development Studies), op het punt van afstuderen, moet alleen nog een scriptie schrijven over mn onderzoek in Cambodja, maar er komt momenteel niets van vanwege de Pfeiffert...

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
-
Ben dossierbeheer op een sociaal secretariaat. Ik sta in voor het bereken van de lonen en alles wat er bijkomt voor klanten (bedrijven) en hun bijstaan met sociaal juridisch advies.
reken mij ook even een loontje toeServaesStijn schreef:Ben dossierbeheer op een sociaal secretariaat. Ik sta in voor het bereken van de lonen en alles wat er bijkomt voor klanten (bedrijven) en hun bijstaan met sociaal juridisch advies.

by the way, ik heb ook de website van ons bedrijf gemaakt

Bezoek ook http://www.quac.nl voor mijn modellen of neem eens een kijkje op het Forum!

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Ik ben maatschappelijk werker in de psychiatrie. Hiervoor werkte ik in de verslavingszorg.
- a vd winkel
Calculator/systeembeheerder produktiebesturingssysteem (een mond vol)
bij een firma welke industriele koeling maakt voor cruisschepen/ijsbrekers/olieplatforms/energiecentrales e.d.
bij een firma welke industriele koeling maakt voor cruisschepen/ijsbrekers/olieplatforms/energiecentrales e.d.
- galleria ferrari
ik zit momenteel 2 dagen per week op school de rest loop ik stage bij een transport bedrijf ik werk daar op kantoor
als administratieve hulp in de toekomst wil ik wel graag iets met marketing of boekhouden doen of ik neem het bedrijf van mijn vader over
het is maar net hoe het loopt
Gr. Dimitry
als administratieve hulp in de toekomst wil ik wel graag iets met marketing of boekhouden doen of ik neem het bedrijf van mijn vader over
het is maar net hoe het loopt

Gr. Dimitry

mazda, zoom zoom

- FordMustangGT
Ik studeer Verkeerskunde aan Windesheim te Zwolle, zit momenteel in het derde jaar van de vier. Loop op dit moment stage bij een gemeente in Drenthe.
Daarnaast heb ik nog een bijbaantje in een supermarkt in Hoogeveen, vanwege mijn stage werk ik daar nu alleen nog maar zaterdagochtend.
Daarnaast heb ik nog een bijbaantje in een supermarkt in Hoogeveen, vanwege mijn stage werk ik daar nu alleen nog maar zaterdagochtend.
- Jeroen 1:18
Zit op de middelbare school 2vmbo-t en op woensdag een krantenwijkje... (nouja, laat dat 'je' maar weg, 360 huizen
)

Nieuw: BMW 328i 1/18 UT-Models
Nieuw: Smart Fortwo 1/18 Minichamps
Nieuw: BMW 120i 1/18 Kyosho
Nieuw: Smart Fortwo 1/18 Minichamps
Nieuw: BMW 120i 1/18 Kyosho
Grafisch vormgever bij een reclamebureau.
Werk bij Albert Heijn en studeer bedrijfswetenschappen aan de VU
ik ben produktie medewerker in een fabriek waar ze pvc folie maken voor veel toepassingen binnen en buiten.