Iedereen al klaar voor de DTM???

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Echt een geweldige dag gehad. En van file's niet veel last gehad.
Gewoon de auto vooraan in Zandvoort parkeren 25min. lopen en je bent er. Zijn om 7.00 uur van het circuit weggegaan en waren om 9:00 uur al in Zwolle :mrgreen:
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Bart schreef:Zijn om 7.00 uur van het circuit weggegaan en waren om 9:00 uur al in Zwolle :mrgreen:

Zo heb je nog wel wat van de race gezien als je zondagochtend alweer naar huis gaat :lol:

Jolly Club schreef:een beetje contact op de baan (Albers, Paffett) wordt direct bestraft. :thump_down:

Ik zie net de herhaling, maar die penalty voor penalty voor Paffet was niet voor contact tussen Paffet en Albers :roll:

Dat was voor de push tussen Paffet en Kristensen en hij draaide een flink rondje, dat was dus wel terecht bestraft
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Schumi28 schreef:
Bart schreef:Zijn om 7.00 uur van het circuit weggegaan en waren om 9:00 uur al in Zwolle :mrgreen:

Zo heb je nog wel wat van de race gezien als je zondagochtend alweer naar huis gaat :lol:

Kijk uit Paul :angry_finger:

Ik bedoel natuurlijk 19:00 en 21:00 uur. Heb je niet gezien bij het tankstation gisteren trouwens. Was volgens mij ook dicht.
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

@ Schumi

Ik bedoelde ook niet dat Albers en Paffett elkaar geraakt zouden hebben, ik bedoelde dat zowel Albers als Paffett in meer of mindere mate werden bestraft voor het opduwen van een tegenstander :)

Ik vind het een beetje inconsequent van race-stewards dat bij een sport als toerwagenracen, dat bekend staat om zijn deurkruk-aan-deurkruk duels, zo'n duw als Albers gaf direct een waarschuwing oplevert :(

Maar Kristensen mocht van mij dan weer een stop-go penalty krijgen voor de wijze waarop hij met veel risico de baan weer op stoof, die Opel (dacht ik) kon hem maar net ontwijken :?

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

:dance: :dance: Net even zitten live streamen op SBS6 en moi was met zijn giegel op tv :shock: met onze spandoek 8)
tom

Bericht door tom »

Albers deed wel zijn best maar kon gewoon niet bij de Audi's komen, de enige winst die hij gepakt heeft was bij de starts. Hij blij dat er twee starts waren... :)

Ik heb (vanaf de tribune langs de Audi S-bocht) wel wat inhaalacties gezien, hoor. Ook wat heftige close racing. Vond het best spannend.

En wat het vervoer betreft: gratis parkeren een paar straten van het station in Haarlem, trein naar Z'voort. Perfect geregeld, je bent er zo. Na de race nog even wat gedronken op een terrasje zodat de ergste mensenmassa's verdwenen waren. Kwartiertje met de trein, iets meer dan een uur met de auto naar huis (helaas iets oponthoud op de A9 op de terugweg, stranddag geweest...)

Tom
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Die crash was ongelovelijk, heb hem nu eindelijk gezien :shock: :shock: Blij dat Dumbreck er heel uit is gekomen, Bleekemolen zal op zich minder blij zijn , want die moet zijn Vectra weer inleveren!! Opel :thump_down:

Dankzij de inspanningen van verschillende personen kreeg Jeroen Bleekemolen voor de race op Zandvoort de beschikking over het nieuwe model Opel; de Vectra GTS V8. Het betrof hier echter een test/reserve exemplaar. En daar wringt nu net de schoen. De crash die Peter Dumbreck zondag meemaakte verkleinde de voorraad Vectra's met 1 en Bleekemolen zal 'zijn' Vectra nu moeten afstaan aan de, in het kampioenschap hoger geplaatste, Schot. Vanaf de komende wedstrijd op het Tsjechische Brno zal de Aerdenhouter weer in zijn vertrouwde Astra aan de start verschijnen. Ook de geplande Vectra-test met het Italiaanse OPC Euroteam is komen te vervallen.

En hij was zo mooi :(
Afbeelding
Tim

Bericht door Tim »

Huh? hebben ze die maar zo weinig? Je zou toch zeggen dat het om het buizenframe gaat, en dat ze daar maar weinig aan hoeven doen om van een astra een vectra te maken?
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ach wat jammer voor Bleekemolen. Maar hij heeft er niet veel mee kunnen bewijzen nog. Volgend jaar hopelijk beter. Ons lid dat DTM spaart zal nog veel leuke wagens kunnen sparen. Ik vond die Trust Taxi leuk en ook weer grappig om tijdens die taxi ritten de oude modellen te zien. DTM is een mooie klasse!
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Markopolo schreef:
Net even zitten live streamen op SBS6 en moi was met zijn giegel op tv met onze spandoek

Als dat geen Televizierring wordt :think:

Wat stond er op je spandoek Mark ??

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Jemig zag de crash op MotorsTV :shock: :shock: :shock:

Afbeelding

Maar ik maar denken, arm publiek ze racen maar 10 rondjes :roll:

Hebben ze daarvoor ook nog 21 ronden geraced :mrgreen:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ik heb op tv wel een spandoek gezien in het begin maar ik weet niet of dat het Polo was?? Hoe zag die spandoek eruit Polo :?: :?:
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Jolly Club schreef:Markopolo schreef:
Net even zitten live streamen op SBS6 en moi was met zijn giegel op tv met onze spandoek

Als dat geen Televizierring wordt :think:

Wat stond er op je spandoek Mark ??

Wat een humor :eh: :?

Gewoon simpel C.A. NO. 1 maar dan onder elkaar, nederlandse vlag eronder, maar het shot was al in de middag, het NO. 1 zie je niet zo goed meer door de wind :(
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ja die spandoek heb ik wel gezien, was dat toevallig op een wit zeil geschreven??
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Yep, de bovenkant van een Partytent :mrgreen:
Plaats reactie