Hmm, misschien moet ik mijn C2 ook maar zo aankleden als Hans Weijs Jr. Hoef ik hem niet meer zo vaak te wassen!

Ik wilde het wel graag bij een rally binnen Nederland (of evt. Belgie) houden AnthonJolly Club schreef:En dan nog te bedenken dat ze hier amper van de grond afkomen Oskar !![]()
Inderdaad, dat moet je zeker eens doen.Silverarrow schreef:Mooie foto's inderdaad! Ik volg de rallysport niet echt, maar als ik die foto's zo zie dan begint 't toch wel een beetje te kriebelen. Misschien ook maar eens een keer zo'n rally bezoeken, met die dwarsliggende wagens en het motorgebrul moet dat wel een mooie dag zijn.
Ik zag 't inderdaad al, gekkenwerk om daar te gaan staan fotograverenthe_stig schreef:Inderdaad, dat moet je zeker eens doen.Silverarrow schreef:Mooie foto's inderdaad! Ik volg de rallysport niet echt, maar als ik die foto's zo zie dan begint 't toch wel een beetje te kriebelen. Misschien ook maar eens een keer zo'n rally bezoeken, met die dwarsliggende wagens en het motorgebrul moet dat wel een mooie dag zijn.
![]()
Maar ga niet zo kort op de baan staan zoals deze mensen. (rechts op de foto)
http://belgian-motorsport.com/displayim ... =275&pos=7" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel te gevaarlijk.
Wat leest mijn oog op autosport.com?Jolly Club schreef:En dat, terwijl de 2CV's het ganse weekend de snellere waren.
Hoop wel dat Ford de ontwikkeling van de Fiesta een duwtje kan geven, want op pure snelheid komen we nog wel een beetje tekort.
Benieuwd onder welke nickname Heer Wilson hier inlogt om geïnformeerd te blijven.Ford promises Fiesta will get faster
Ford's Malcolm Wilson says there is more performance to come from the Fiesta RS WRC - but the drivers will have to wait until Rally d'Italia before they feel the real benefit of the tweaks.
ja helemaal mee eens en de fordje's doen het hier goed zo te zien.Smokey schreef:Portugal on the way.......
Solberg heeft weer een manier gevonden om een inhaalrace te moeten starten!!!! 1 minuut laten liggen op ss3![]()
Wat een ubergave livery heeft merksteyn op z`n DS3 laten kleuren.......waar kan ik die bestellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Greetz Richard
die man is goed in youtubefilmpje's en die stoel van zijn fiesta wrc kan beter worden gegeven aan een talent die er wel mee overweg kan.
Hoezo? Een kneiter van een crash. Mar-Jatti-dinges had het niet beter kunnen doenrudie20vt schreef:
die man is goed in youtubefilmpje's en die stoel van zijn fiesta wrc kan beter worden gegeven aan een talent die er wel mee overweg kan.