De Pagani is een goede keus, is een zeer net modelletje voor z'n geld en van een gave bak natuurlijk.
Als je echt aan het verzamelen bent, wil je trouwens altijd waar voor je geld en hoe meer interesse, des te meer je naar details gaat kijken. Als je dan echt van een bepaalde auto een model wilt, is het dan vaak goed om de best afgewerkte te nemen (uitzonderingen daar gelaten waarbij de handbouw versie in de honderden euro's loopt). Kan je niet teveel geld uitgeven en zitten er tussen de goedkoopere nu modellen die je echt graag wilt hebben en die er toch niet beter afgewerkt zijn, dan zijn dan vaak hele goede keuzes. Je model blijft dan vaak meer waard en ook gevoelsmatig, want je hebt dan niet het gevoel dat je iets mooiers had kunnen hebben als je langer gespaard had.
Nu is de Mondo Reventon een heel net model en heb je geen 80 euro over voor een Autoart zou ik zeker voor de Mondo gaan, die tenminste ook zijruiten heeft die bij de Bbuargo ontbreken. De Abarth 500 zou ik persoonlijk ook van Mondo nemen, al heeft de witte best wel erg last van kleurverschil tussen body en bumper. De Sls vind ik net wat minder van dit merk, al is de body strakker (met de mooiere naden) dan van de Maisto die zich in dezelfde prijsklasse bevind.
Van de Ford Crown is er ook een Autoart, inmiddels lastig te krijgen en dus ook duurder, maar als je het echt een leuk ding vind raad ik je aan naar de Autoart te zoeken.
De Saleen S7 is een dikke auto, maar de MotorMax raad ik af. Wel kan hier alles open, maar de Hotwheels is vele malen mooier afgewerkt en ziet er kwalitatief gewoon echt beter uit. Wel is het een ouder model dat redelijk lastig te vinden is.
De Murcielago van Maisto in Playerz uitvoering, tja zou het niet doen. Vroeg of laat ga je dit soort enorm foute dingen verafschuwen... Komt ook met name door de lelijke en veel te grote wielen.
De Welly Lincoln, dat is een leuk model. Dit type is niet door andere merken gemaakt en de afwerking is best oke. Wel mag zo''n ding toch echt niet meer dan 30 euro kosten.
Nou ik hoop dat je dit nog wat verder helpt