Opstelling van je verzameling

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

heb mijn f1's per jaartal gerangschikt

de doosjes van brumm kan je mooi opeenzetten, zo heb ik een torentje van die van de jaren '50 en van de jaren '60 :)

de pma's en mattels staan (zo goed mogelijk) naast mekaar

Zou nog eens wat goede overzichtsfoto's moeten maken, maar het komt er niet van :P Morgen misschien :lol:

De straatmodellen staan willekeurig in mn glazen vitrine
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

jonnoT schreef:Schaal is bij mij makkelijk dat is 1/43 8)
Daarnaast mag ik graag werken met hoogte verschillen. Ik heb op dit moment drie vitrinekasten. Ik moet nog de keuze maken om die op te knappen of nieuwe te gaan bouwen. Eén ding staat wel vast ik werk met houtenschappen. Ik ga houten standaards maken waarvan de zijkanten opengewerkt worden. Ze worden zo dat ik er een op maat gemaakte diorama's onder kan schuiven.
Ik houd niet van prop volle kasten. Hoewel ik dit op dit moment bij gebrek aan andere opberg ruimte wel heb :oops: :oops: Liefst wissel ik eens in de zoveel tijd de inhoud van de kasten. Dan heb je weer is wat anders te bekijken

Afbeelding

Een foto om wat meer duidelijkheid in mijn plannen te brengen. Onderin zie je achteraan een verhoging staan. In het plan is om deze te vervangen door 2 verhogingen van hout waaronder ik ook nog een te bouwen diorama van bijvoorbeld een pits kan schuiven 8) 8)
Plaats reactie