Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik krijg er geen hoogte van Race Ferrari, NASCAR, Fiat 126, oude Porsche 924 en 928's .... Wat is de rode draad in jouw verzameling?
Hier zit niet echt een rode draad in
- Race Ferrari omdat er Auto Becker op staat
- Nascar omdat ik Dale Earnhardt FAN ben
- Fiat omdat ik ook een 1:1 heb
- Oude Hot Wheels omdat wij daar distributeur van zijn
Laatst gewijzigd door motorhead op do 03 feb 2005 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
motorhead schreef:Deze modellen zijn zeker al 20 jaar oud, wist zo ie zo niet dat ze toen al modelauto's maakten
Hotwheels bestaat al heel lang maar komt voor het grootste deel Amerika niet uit, omdat de gemodelleerde auto's hier niet zoveel mensen aanspreken. Ik had vroeger (30+ jaar geleden) wel wat Hotwheels in mijn 'verzameling'.
motorhead schreef:Deze modellen zijn zeker al 20 jaar oud, wist zo ie zo niet dat ze toen al modelauto's maakten
Hotwheels bestaat al heel lang maar komt voor het grootste deel Amerika niet uit, omdat de gemodelleerde auto's hier niet zoveel mensen aanspreken. Ik had vroeger (30+ jaar geleden) wel wat Hotwheels in mijn 'verzameling'.
Deze modellen zijn geproduceerd in Italie, eentje in samenwerking met Mebe Toys, dat is de voorloper van Bburago en Polistil.