Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De_Modelautogarage schreef:Voor de Ferrari Fans die het nog niet weten de F430 heeft vertraging opgelopen en komt niet meer in Maart uit maar in midden Juni
Ik heb deze week nog mei gehoord Waar heb jij deze informatie vandaan ?
modellauto18.de maar dan moet je wel goed zoeken bij auto's die gaan uitkomen als je het niet ken vinden pb me maar dan stuur ik je een link (ken hier niet vanwege spam)
Om eerlijk te zijn valt hij toch tegen. Ik hoop echt dat dit nog een pre-production model is, want hij ziet er lang niet zo strak uit als de Tuscan S van Jadi. Natuurlijk ga ik hem wel kopen, ik kies denk ik ook voor die grijze, zilvere kleur. Wel erg jammer dat de sleuven dicht zijn, die had TVR toch echt open moeten laten. In juni komt hij ook naar Nederland als demo-auto bij Nimag, dus dat wordt wel even rijden...
De_Modelautogarage schreef:Voor de Ferrari Fans die het nog niet weten de F430 heeft vertraging opgelopen en komt niet meer in Maart uit maar in midden Juni
Ik heb deze week nog mei gehoord Waar heb jij deze informatie vandaan ?