Kevers Porsche collectie(12-09 4 Porsches)
Mooie site hoor, naast je je mooie verzameling
http://groups.msn.com/porscheverzamelingRick
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Via internet maar weer eens een tweetal modellen goedkoop op de kop kunnen tikken.
Als eerste een Porsche Boxster concept car van Maisto, maar dan wel het (volgens scale18.com) zeldzame model met gouden velgen, luchtinlaten en uitlaat.
Ten tweede een 911 Speedster van Maisto, de meeste hebben volgens mij zwarte handvatten maar deze heeft meegegoten metalen handvatten.

Als eerste een Porsche Boxster concept car van Maisto, maar dan wel het (volgens scale18.com) zeldzame model met gouden velgen, luchtinlaten en uitlaat.

Ten tweede een 911 Speedster van Maisto, de meeste hebben volgens mij zwarte handvatten maar deze heeft meegegoten metalen handvatten.

Vandaag weer een nieuw modelletje tegengekomen. dit maal een 1 : 24 model in bespeelde staat (hij was maar 50 cent, vandaar de aankoop).
Het is een Porsche 935 TT met Martini bestickering van Bburago.
Heeft er iemand een ID over wat ik er mee zou kunnen doen, want zo kan hij natuurlijk niet de vitrine in. Zelf zat ik te denken aan een nieuw te maken spoiler omdat deze nu helaas ontbreekt, en ook een nieuw laagje verf.
Het gaat om het volgende model:

Heeft er iemand een ID over wat ik er mee zou kunnen doen, want zo kan hij natuurlijk niet de vitrine in. Zelf zat ik te denken aan een nieuw te maken spoiler omdat deze nu helaas ontbreekt, en ook een nieuw laagje verf.

Kever schreef:Vandaag weer een nieuw modelletje tegengekomen. dit maal een 1 : 24 model in bespeelde staat (hij was maar 50 cent, vandaar de aankoop).
www.myprojects.nl/porsche/images/1op24/62.jpg
persoonlijk zou ik deze PROBERENin orginele staat terug te brengen
dus niet alleen nieuw verfie maar ook de decals proberen te krijgen
maar voor 50 cent best koopje gedaan
groet caprigek
all objects in the mirror will be soon
dissapear
dissapear
Volgens mij kun je 'm nog wel bijwerken... autolakstift in de goede kleur kopen en voorzichtig bijtippen, dan polijsten met een wattenstaafje + Commandant. Zo heb ik ook wel eens een model gered waarvan de decals heel moesten blijven, is keurig geworden. Leuk model, je ziet 'm niet vaak.
Die 911 Speedster is helemaal top, brute wagen. Ik heb 'm in het wit, in 1:24. De enige die is overgebleven van een Shell-modellenverzameling, de Ferrari's heb ik al eens weggegeven aan een destructief neefje.
Vind de Porsche eigenlijk ook de mooiste van die 1:24s, met die prachtige Fuchs-velgen.
Die 911 Speedster is helemaal top, brute wagen. Ik heb 'm in het wit, in 1:24. De enige die is overgebleven van een Shell-modellenverzameling, de Ferrari's heb ik al eens weggegeven aan een destructief neefje.

Vind de Porsche eigenlijk ook de mooiste van die 1:24s, met die prachtige Fuchs-velgen.
Tijdje geleden alweer een goedkope witte 356B op de kop kunnen tikken, echter was de lak op een aantal plekken eraf.
Dus de auto maar een nieuw laagje verf gegeven en ik ga er nog een ralley model van maken maar dat komt nog zodra ik er de benodigde stickers voor heb. Helaas is de verf op een enkele plek wat uitgelopen, maar dat komt omdat ik nog nooit metaal heb gespoten.
Hier alvast een work in progress.

Dus de auto maar een nieuw laagje verf gegeven en ik ga er nog een ralley model van maken maar dat komt nog zodra ik er de benodigde stickers voor heb. Helaas is de verf op een enkele plek wat uitgelopen, maar dat komt omdat ik nog nooit metaal heb gespoten.
Hier alvast een work in progress.