Given that he was out of single-seater racing for such a long time, his performances this year have been quite impressive, indicating that the 1999 German Formula 3 Champion has lost none of his pace.
Dit is een mooi punt. DTM mag dan wel de "F1 met het dakje" zijn, maar er zitten toch grote verschillen in qua rijden. Het betekend dus dat Albers al 5 jaar niet meer in een one-seater gezeten heeft en daar Doornbos daar al wat jaartje in rond tuft. Dit punt vind ik zwaarder wegen dan dat er gezegd wordt dat Doornbos pas halverwege het seizoen instapte, want hij reed al bijna een heel jaar in die Jordan rond, misschien is de Minardi anders in de handeling, maar de basis blijft hetzelfde.
Een DTM wagen heeft niet veel spoilers, ja hier en daar wat kleine, maar daar haal je je 10de van secondes niet uit voor een betere startplaats.
Al moet ik wel zeggen dat ik na het lezen van het interview het ook een niet zo slim iets van Albers was, maar hij heeft wel gelijk. Als de enigneer van Minardi ook roept wat Albers zegt zit er een grote kern van waarheid in, en niet het veel besproken jalouzie en dikke duim werk. Het is toch van de zotte dat je als coureur een iets andere houding hebt en daardoor maar links gelegd wordt omdat die andere veel leuker overkomt
Even van een andere site afgesnoept:
Doornbos tegen de enigineer:
"It was a fun race, thank you!"
Albers tegen de enigineer:
"The car is strugeling, we need more downforce"
Dan weet ik wel waar de enigineer meer aan heeft
Toegevoegd na 2 uren 32 minuten: Maar dit soort berichtjes lees je natuurlijk niet graag:
http://www.grandprix.com/ns/ns15822.html