Wie is beter Albers of Doornbos.?
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Wie is beter Albers of Doornbos.?
Zal de knuppel eens in het hoederhok gooien. :mrgreen:
Nu eens geen appels met peren vergelijken, maar wie heeft méér recht op een carrière in de Formule 1.?
Albers of Doornbos........
Nu eens geen appels met peren vergelijken, maar wie heeft méér recht op een carrière in de Formule 1.?
Albers of Doornbos........
Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Doornbos doet mij denken aan Coronel: goede kop, goede babbel, goede PR, en een goed coureur. Sympathiek, maar hij mist de gedrevenheid van Albers...
Albers doet zijn PR wat kunstmatiger. Heeft er ogenschijnlijk minder lol in en wil maar één ding: racen en winnen. En als je te graag wilt, lukt dat niet altijd...
Mijn sympathie gaar uit naar Doornbos, maar denk dat op de lange termijn Albers verder komt. Wie de best is? Degene die over 5 jaar nog in de F1 of een andere topklasse rijdt! Waarschijnlijk is dat Albers.
Albers doet zijn PR wat kunstmatiger. Heeft er ogenschijnlijk minder lol in en wil maar één ding: racen en winnen. En als je te graag wilt, lukt dat niet altijd...
Mijn sympathie gaar uit naar Doornbos, maar denk dat op de lange termijn Albers verder komt. Wie de best is? Degene die over 5 jaar nog in de F1 of een andere topklasse rijdt! Waarschijnlijk is dat Albers.
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Ik lees net het artikel in Formule 1 van Albers over Doornbos. Wat een eikel toch weer, waarom doet ie dat nou zo natrappen en zeggen dat Doornbos niks in te brengen heeft. De reaktie van Doornbos vind ik dan zoveel meer volwassen. Huisman was in de DTM ook niet echt een vriend van Albers en Doornbos zal het ook niet zijn.
Ik kies 100% Doornbos
Ik kies 100% Doornbos

Peter Parker schreef:Ik lees net het artikel in Formule 1 van Albers over Doornbos. Wat een eikel toch weer, waarom doet ie dat nou zo natrappen en zeggen dat Doornbos niks in te brengen heeft. De reaktie van Doornbos vind ik dan zoveel meer volwassen. Huisman was in de DTM ook niet echt een vriend van Albers en Doornbos zal het ook niet zijn.
Ik kies 100% Doornbos
Ja dat zit ik ook net te lezen. Als Albers dat echt zo gezegd heeft.... Ik vind Doornbos ook net ff te gelikt maar hij zegt wel waar het op staat denk ik. Ik denk dat ze uiteindelijk allemaal bevoorrecht zijn een race in de F1 te mogen rijden, en dat is gewoon wat Robert laat merken en denk ik ook meer gewaardeerd wordt. Beetje raar om dat af te gaan zitten zeiken. Robert komt wat volwassener over en laten we eerlijk zijn, 2 jaar jonger en evenveel bereikt als Albers...
Albers maakt zo geen vrienden, wat dat betreft denk ik dat Robert een meer solide basis heeft liggen en een trouwere backup opbouwt. Albers graaft te veel. Als hij niet uitkijkt zijn eigen graf. Jos zijn manager creëerde ook meer irritatie dan goodwill. Dan kom je uiteindelijk nergens hoe goed je ook bent. Ik denk dat Albers beter een voorbeeld kan nemen aan Kimi. Als je er echt boven wilt staan laat je dat op de baan zien, maar daar maakt het ventje zelf toch ook de nodige foutjes.
Ik zet mijn geld op Doornbos.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

ik kies dan toch weer voor Albers. Doornbos is naar de pers en fans toe sympathieker, maar hij heeft nauwelijks progressie geboekt naarmate hij meer races reed, hij heeft zich in elk geval niet duidelijk de betere getoont. Het argument van minder ervaring gaat voor mij niet meer op, na een race of 3 a 4 is dat mijns inziens recht getrokken aangezien minardi toch nauwelijks test, daardoor was de voorsprong van chris niet zo groot als die bij een andere instapper.
Qua prestaties waren beide heren redelijk gelijk, echter albers had enkele uitschieters zoals zijn geroemde kwalificatie in canada. Doornbos heeft geen uitschieters laten zien, of je moet al met resultaten in vrije vrijdagtrainingen komen..
Het kwalificatie duel werd in het voordeel van Chris beslist, maar of je daar bij een team waarbij altijd wel iemand een probleem heeft waarde aan moet hechten..
samengevat:
chris heeft dit seizoen veel mensen verrast, ik denk dat hij zich gestegen is in de achting bij veel mensen.
Doornbos kwam met veel poehaa de F1 in, iedereen was dol op hem, maar ik denk dat ze nu een stuk minder enthousiast zijn geworden.
De winnaar: chris
Qua prestaties waren beide heren redelijk gelijk, echter albers had enkele uitschieters zoals zijn geroemde kwalificatie in canada. Doornbos heeft geen uitschieters laten zien, of je moet al met resultaten in vrije vrijdagtrainingen komen..
Het kwalificatie duel werd in het voordeel van Chris beslist, maar of je daar bij een team waarbij altijd wel iemand een probleem heeft waarde aan moet hechten..
samengevat:
chris heeft dit seizoen veel mensen verrast, ik denk dat hij zich gestegen is in de achting bij veel mensen.
Doornbos kwam met veel poehaa de F1 in, iedereen was dol op hem, maar ik denk dat ze nu een stuk minder enthousiast zijn geworden.
De winnaar: chris
Ik ga voor Doornbos. Gewoon omdat hij heel erg gemotiveerd is en je moet niet vergeten wat hij allemaal heeft laten zien in de Jordan op de vrijdagen. Albers hoort helemaal niet in de F1, ik vind het meer een kakker die maar moet gaan golfen
En waarom Albers dit heeft gezegd weet ik ook niet want hier win je toch ook geen vrienden of sponsors mee. 

Hongwell's / Schuco's 1/43: 50!!!
Nieuwste aanwinst(en): Maserati 450 S GP Cuba 1958 en Maserati 151 LM

je moet niet vergeten wat hij allemaal heeft laten zien in de Jordan op de vrijdagen.
ten tijde van die jordan tests hadden we geen nederlander die races reed in de formule 1, logischerwijs werden (door oa sbs) de prestaties van doornbos breed uitgemeten. Hij heeft geen slechte job gedaan denk ik (hoewel ik het niet kan weten want ik heb niet met de belangrijke teamleden van jordan gepraat), maar ik denk wel dat ze wat gehyped zijn.
Jos schreef:je moet niet vergeten wat hij allemaal heeft laten zien in de Jordan op de vrijdagen.
ten tijde van die jordan tests hadden we geen nederlander die races reed in de formule 1, logischerwijs werden (door oa sbs) de prestaties van doornbos breed uitgemeten. Hij heeft geen slechte job gedaan denk ik (hoewel ik het niet kan weten want ik heb niet met de belangrijke teamleden van jordan gepraat), maar ik denk wel dat ze wat gehyped zijn.
Als je altijd sneller bent dan de twee vaste rijders, en 2004 GP van Brazielië zelfs sneller dan Heidfeld dat zegt toch wel wat

Hongwell's / Schuco's 1/43: 50!!!

Als je altijd sneller bent dan de twee vaste rijders, en 2004 GP van Brazielië zelfs sneller dan Heidfeld dat zegt toch wel wat
dat vind ik wel meevallen, bij elk team is en was de 3e rijder altijd sneller op de vrijdag namelijk. Die auto hoeft maar 2 uurtjes mee te gaan terwijl die van de race coureurs een heel weekend. Bovendien rijdt de 3e coureur gewoonlijk met een lagere fuel load.