Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
sinds een paar dagen kan ik me niet meer in de Portal aanmelden
Hiero Windows XP, en inderdaad al een paar dagen hetzelfde euvel, via Perssonlijke Berichten kom'k er wel in
Ik heb het uitgezocht en heb de volgende oplossing gevonden die bij mij heeft gewerkt. Voeg zowel http://www.modelautoforum.nl als http://www.muiter.nl toe aan je vertrouwde websites bij 'beveiliging'en 'privacy' in je Internetopties.
///M Power schreef:En nog een klein foutje (denk ik) Ik zag het subforum, dat alleen toegankelijk is voor mods. Maar het laatste bericht is volgens de meest rechtse balk geplatst door highlander: Is hij sinds kort ook mod?
Nee. Als er een andere naam dan die van een moderator staar komt dat doordat die persoon een blauwe kaart heeft gestuurd waarbij hij een bericht heeft meegestuurd. Dit bericht verschijnt dan onder zijn naam in het subforum 'Moderators'
Laatst gewijzigd door Muiter op do 20 mei 2004 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Op de mainpage van het forum wordt een scrollend lijstje met nieuwe berichten weergeven. In dit lijstje staan ook posts die in de "gesloten" subtopics staan zoals "vrienden van 't forum" en Moderators. Is dit de bedoeling !
Curbstone Models schreef:Op de mainpage van het forum wordt een scrollend lijstje met nieuwe berichten weergeven. In dit lijstje staan ook posts die in de "gesloten" subtopics staan zoals "vrienden van 't forum" en Moderators. Is dit de bedoeling !
Alleen leden die toegang hebben tot die fora zien die berichten. Een lid of gast die geen toegang heeft ziet de berichten ook niet op de portal.
Wat een systeem
Sinds een paar dagen kan ik niet meer vanaf thuis inloggen. Na de bekende inlogperikelen komt weer het scherm met 'nieuw wachtwoord' te voorschijn en vervolgens crasht IE6. Draait onder Win98, heb al de cookies weggemikt maar dat mag niet baten. Vanaf thuis wordt er dus niet meer geforumd.
Op mijn werk een ander probleem: ik kom op het forum, zie staan 'er zijn 14 berichten sinds je laatste bezoek, klik erop en krijg vervolgens 'er zijn geen resultaten die aan uw verzoek voldoen'.
tom schreef:Sinds een paar dagen kan ik niet meer vanaf thuis inloggen. Na de bekende inlogperikelen komt weer het scherm met 'nieuw wachtwoord' te voorschijn en vervolgens crasht IE6. Draait onder Win98, heb al de cookies weggemikt maar dat mag niet baten. Vanaf thuis wordt er dus niet meer geforumd.
Op mijn werk een ander probleem: ik kom op het forum, zie staan 'er zijn 14 berichten sinds je laatste bezoek, klik erop en krijg vervolgens 'er zijn geen resultaten die aan uw verzoek voldoen'.
Ik kan mijn eigen berichten niet meer wissen! Ik zie dat in dit onderdeel van het Forum "bugs" de wisknop nu wel aanwezig is op mijn bericht.
Bij "Ander modellen"- "Gemodifieerde Ferrari Enzo" is de wisknop afwezig!
Frans schreef:Ik kan mijn eigen berichten niet meer wissen! Ik zie dat in dit onderdeel van het Forum "bugs" de wisknop nu wel aanwezig is op mijn bericht. Bij "Ander modellen"- "Gemodifieerde Ferrari Enzo" is de wisknop afwezig!
PB'tje naar de beheermod van dat forumdeel doet wonderen hoor
Er is een probleem met de Poll op de Portal, hij geeft aan dat ik nog moet stemmen maar als ik dat doe, zegt ie dat ik het al heb gedaan (<- is ook zo ) maar dan hoort het er toch niet elke x weer te staan dat ik mag stemmen, maar dat ik al heb gestemd
[MOD-EDIT] Verplaats vanuit het onderwerp 'Probleem met de portal'. Muiter
Harm-Jan schreef:Er is een probleem met de Poll op de Portal, hij geeft aan dat ik nog moet stemmen maar als ik dat doe, zegt ie dat ik het al heb gedaan (<- is ook zo ) maar dan hoort het er toch niet elke x weer te staan dat ik mag stemmen, maar dat ik al heb gestemd
Dit was mij ook al opgevallen. Ik weet er nog geen oplossing voor.