Aha, een piranha kitGTE schreef:nee.
Denk aan agressieve visjes, en dan weet je het wel

cryptogram opgelost

Nu een tip van de sluier over het welk model het gaat

Aha, een piranha kitGTE schreef:nee.
Denk aan agressieve visjes, en dan weet je het wel
Ben al benieuwd om het resultaat te zienGTE schreef:Ja! Nu snap je hem he, dat van bijna AMR maar toch ook weer niet![]()
Het gaat om de 410S en dan in Shelby-uitvoering (dus niet de gele stradale). En ik wil eigenlijk ook nog de 312 PB "Prova" van Tecnomodel, maar alles op zn tijd!
Het is te zien hoe dik zijn portefeuille is dit jaarmo360 schreef:Wouw, om jaloers op te worden!!! Zo'n mooie verzameling!! Echt geweldig gewoon.
Ik ben al nieuwsgierig naar wat er allemaal komen gaat dit jaar....![]()
Gr. Mike
hahared_arrow schreef:
Het is te zien hoe dik zijn portefeuille is dit jaar
Nope, zijn zogenaamde ´fixed open panels´. Dat is maar goed ook, want met mijn klunzigheid zou zon portierje vrij snel de geest geven.Fruitcake schreef:Kunnen de deuren en motorkap ook nog dicht?
Ja, ik moest hem ook laten gaan toen AB ze voor het eerst aanbood. Vond ik erg spijtig. Er zijn er ook maar 25 van (in deze presentatie tenminste, van Gasoline zijn er nog wel meer) dus ik had niet gedacht dat ie zo snel weer op mijn pad kwam. Toen ie op miniwerks.com verscheen heb ik Mike eigenlijk meteen gemaild dat ik hem wilde hebben.Ferrari10flrb schreef: Was helaas boven mijn budget op dat moment, maar wie weet, soms kun je ooit mazzel hebben met een AB.