Mark Webber refused to blame Heikki Kovalainen for his massive accident during the European Grand Prix on Sunday.
Da's ook een manier om je eigen fout toe te geven.
Dramatisch krampachtige poging van DC op de BBC om Kovolainums deze onnozele crash in de schoenen te schuiven, blijkbaar wordt 'ie nog steeds vorstelijk door Red Bull betaald.

Eddie Jordan mag dan een aparte snuijtert zijn, maar had wederom gelijk in zijn analyse. Zelfs baas Horner deelde deze mening in een eerste reactie na de race.
En over Alonso, laat ik voorop stellen dat Kobojashi heeft aangetoond dat de Symfonica in Torum Rosso best in te halen was. Echter, zijn frustratie over de beslissing van de stewards begrijp ik wel degelijk. Hamilton heeft door zijn 'vergrijp' (hoe op het randje wil je ze hebben trouwens

) bijna een volle ronde door kunnen knallen, wat hem uiteindelijk natuurlijk veel meer opleverde dan die 8 seconden die hij inleverde bij die drive-through... Ook het feit dat 'ie na de stop geen verkeer voor zijn neus had, en dus feitelijk 20 minuten vrij rijden had totdat zijn straf werd uitgedeeld leverde hem veel tijd op.
In Monaco kreeg Schumacher een lachwekkende straf voor het (ook nog eens volstrekt legitiem) pikken van 1 troostplaatsje in de laatste bocht, hier wordt een podiumbepalende overtreding afgedaan met een straf van netto 8/9 seconden.
Dat na de wedstrijd nog eens 9 rijders een, weer volstrekt nieuwe maar even willekeurige, 5 secondenstraf aan hun brandvrije broek krijgen bewijst alleen maar dat de FIA en haar stewards echt niet meer weten waar autoracen over gaat.
Wel opvallend dat we weer dit soort dubieuze beslissingen hebben op het moment dat er zo'n derderangs rijder aanschuift als adviseur... Jaja Heinz-Harald, ik had het tegen jou !!