Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jonnoT schreef:Wordt hier een soort volksverhuizing; Porsche moved zijn modellen naar Vic en die schuift weer door naar Peter
Gaaf zo'n legertje Porsches
oeps hij heeft ons door
Wij wisselen onze modellen onderling ,en zo hebben we steeds andere modellen voor een tijd en het kost weinig
Dit laatste is een Hollandse uitvinding
Ps Enkel de modellen die volledig met lak voorzien zijn worden gewisseld
hoi peter
graag gedaan beste vriend ,heb hier nog wat modellen voor jou moet ze eerst wel vinden het is hier een wanorde van jewelste .ben blij dat je alles heel binnen kreeg .
groeten uit brugge
Mooie aanwinsten. Leuk ook dat je boeken van coureurs erbij koopt. Zelf heb ik een hele verzameling autobrochures. Altijd leuk schaalmodel vs brochure, in jouw geval een boek
Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.
De kitjes waar ik zo enthousiast over was vorige keer heb ik opgehaald;
De clear coat is wat vergeeld door de jaren, vooral op de witte vlakken zichtbaar, maar dat heeft ook met hun leeftijd te maken. Bij die verkoper is helaas niets meer te halen, wel gezellig koffie gedronken.