GTE - Ferrariverzameling
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Re: GTE - Ferrariverzameling
Ik ben erg benieuwd, zo een SWB is een van de mooiste Ferrari's ooit naar mijn mening 

Zondermeer. Ik wilde er eigenlijk s/n 2033 GT van laten maken (ivoorwit met een donkerrode middenstreep, ooit in het bezit van Lorenzo Bandini geweest) maar toen ik het kitje al gekocht had, zag ik pas dat het kitje van een latere serie SWB´s was en dus niet overeenkwam met 2033 GT. Maar gelukkig is 2735 GT ook redelijk ´beroemd´. Sir Stirling Moss heeft hier mooie successen mee weten te behalen.
mijn volgende model die ik verwacht in april is er ook eentje die is bestuurd door "Sir Stirling moss" maar voor deze keer geen FerrariGTE schreef:Zondermeer. Ik wilde er eigenlijk s/n 2033 GT van laten maken (ivoorwit met een donkerrode middenstreep, ooit in het bezit van Lorenzo Bandini geweest) maar toen ik het kitje al gekocht had, zag ik pas dat het kitje van een latere serie SWB´s was en dus niet overeenkwam met 2033 GT. Maar gelukkig is 2735 GT ook redelijk ´beroemd´. Sir Stirling Moss heeft hier mooie successen mee weten te behalen.

viewtopic.php?f=21&t=13508
- Montezemolo
- Contacteer:
Wat een mooi spul heb jij toch in de verzameling zeg
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
De definitieve versie van de Steve McQueen 275 GTS/4 Spyder NART is klaar (op de al eerder getoonde foto was een prototype te zien).

Ik ben zwaar onder de indruk van de prestatie die BBR geleverd heeft. Tot in de kleinste details correct (let bijvoorbeeld op de kentekenplaat) en exact de juist tint blauw (blu sera).
meer foto's te zien op http://www.calsito.eu

Ik ben zwaar onder de indruk van de prestatie die BBR geleverd heeft. Tot in de kleinste details correct (let bijvoorbeeld op de kentekenplaat) en exact de juist tint blauw (blu sera).
meer foto's te zien op http://www.calsito.eu
- Marc540i
Zeer mooie aanwinsten erbij.
Zien er erg netjes uit.
Grtz Marc.

Zien er erg netjes uit.

Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Lekker kleurtje 

Onderweg:
niks
Totaal: 67x 1:18 - 46x 1:43 - 3x 1:12 racers only
niks
Totaal: 67x 1:18 - 46x 1:43 - 3x 1:12 racers only
Lekkere kleur inderdaad.
Mooie auto ook.

Mooie auto ook.

briljant model !!!
Zou mooi bij mijn collectie passen
Anders heb ik nog wel een plekje vrij hoor

Zou mooi bij mijn collectie passen

Anders heb ik nog wel een plekje vrij hoor

viewtopic.php?f=21&t=13508
Het is alweer een poosje geleden, dus hier weer even wat nieuwe aanwinsten.
Allereerst weer ns een mazzeltje op Ebay, de 348 Challenge 'presentation'. Meer dan een standaard 348 met wat stickers, want compleet met de raceaanpassingen als racestoel en rolkooi. Als ik me niet vergis stond ie in 1992 of 93 ook op de Autorai.

zometeen meer...
Allereerst weer ns een mazzeltje op Ebay, de 348 Challenge 'presentation'. Meer dan een standaard 348 met wat stickers, want compleet met de raceaanpassingen als racestoel en rolkooi. Als ik me niet vergis stond ie in 1992 of 93 ook op de Autorai.

zometeen meer...
- FordMustangGT
zeer nette aanwinsten
greetz Richard

greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Thanks heren.
De volgende is de 275 GTB/C Speciale s/n 6885 GT. In 1965 bouwde Ferrari een drietal van deze 'Speciale' versies van de 275 GTB. Het zijn zwaar gemodificeerde raceversies (en daarom soms ook wel aangeduid als de GTO 65) van de 275 GTB en 6885 won in dit jaar de GT-klasse van Le Mans.
Dit model op het zwarte lederen Schedoni-voetje is in een beperkte oplage van 25 stuks gebouwd voor Miniwerks. Mijn exemplaar heeft nummer 22.

De volgende is de 275 GTB/C Speciale s/n 6885 GT. In 1965 bouwde Ferrari een drietal van deze 'Speciale' versies van de 275 GTB. Het zijn zwaar gemodificeerde raceversies (en daarom soms ook wel aangeduid als de GTO 65) van de 275 GTB en 6885 won in dit jaar de GT-klasse van Le Mans.
Dit model op het zwarte lederen Schedoni-voetje is in een beperkte oplage van 25 stuks gebouwd voor Miniwerks. Mijn exemplaar heeft nummer 22.