Allemaal bedankt voor de reply's !
Vooral de laatste vond ik zelf ook een knappe update, allemaal modellen die ik echt niet had en naar de 911 carrera coupe en cabrio keek ik al lang uit om die aan mn collectie toe te kunnen voegen. Alleen wat spijtig dat ze allebei in het rood zijn, maarja, mss komt er nog wel een andere kleur van uit.
En ja, ik denk dat ik dit jaar net geen 25 schaalmodellen zal gekocht hebben, dus dat valt al bij al nog goed mee. Ik heb mij ook wat voorgenomen niet elke race-versie die uitkomt meer te kopen, vooral voor de plaats , maar ook qua budget, kheb namelijk nog enkele hobby's buiten schaalmodellen die geld kosten, o.a. uitgaan, ..
Binnenkort ook een nieuw dubbelbed dus momenteel is het nog eventjes afwachten of er wel plaats zal zijn voor een nieuwe vitrinekast. De zolder/hobbykamer staat nu zo goed als vol en daar nog een kast bij gaan zetten zou het niet meer mooi maken, dus hopelijk heb ik nog plaats om er terug 1 op mijn kamer te zetten, zoals toen ik begon met verzamelen

Er staan momenteel enkele schaalmodellen in een goedkopere ebn ook niet zo mooie vitrinekast , maar voor de rest staan er nog een stuk of 15 in een doos ( bijna allemaal mn laatste aanwinsten m.a.w. ) en dat is ook maar spijtig.
Dus als mn bed er is en ik plaats heb komt mn vitrine er. En dan zou ik daar de Porsches in zetten die ik het allermooiste vind.
Kheb zo al een lijstje in mn hoofd, maarja eerst zien of er wel een kan staan