Porsche collection van Timo911 ( 1/18 )

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Timo911
Berichten: 333
Lid geworden op: do 30 dec 2004 12:24
Locatie: Lokeren
Contacteer:

Porsche collection van Timo911 ( 1/18 )

Bericht door Timo911 »

Hallo , ik ben hier nog maar enkele dagen lid.. Via iemand die benieuwd was naar m'n collectie en die deze site dus gaf..

Ik vind het hier alleen niet hoe ik foto's moet plaatsen zoals de meeste andere doen :s
Demeeste zitten spijtiggenoeg nog in de doos maar dan kan nu niet anders omdat er geen plaats is voorlopig..


Timothy
Laatst gewijzigd door Timo911 op za 31 mei 2008 11:52, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Welkom bij ons forum, leuke verzameling op MSN zag ik. Je kan uploaden met image shack, dat staat bij de weetjes van het forum. :dance:

http://www.imageshack.us
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14085
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:shock: Dat zijn een paar mooie porsches bij elkaar. Mooie vitrine ook moet ik zeggen. Zag ook een paar porsches van Eagle Race. Hoe is de kwaliteit van die auto's :?:
Gebruikersavatar
Timo911
Berichten: 333
Lid geworden op: do 30 dec 2004 12:24
Locatie: Lokeren
Contacteer:

ivm Eagles race

Bericht door Timo911 »

Die Eagles Race Porsches vallen mee van afwerking, mss iets beter dan Maisto ? de ene zal het wss beter vinden , de andere slechter..

Ik probeer gewoon de best mogelijk afgewerkte te kopen, daarom heb ik al veel Bburago's waar ik met beginnen verzamelen ben verkocht..
Vervangen door UT-Models en AutoArt..
Maar ik heb uiteraard nog Bburago's staan, enkele racers en de 356B's
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Timo911 welkom op het forum! Je hebt al een uitgebreide porsche collectie bij elkaar. Vooral de recaro porsche is :drool:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Een Porsche fanaat :thump_up: welkom op het forum, al een zeer mooie verzameling opgezet ook. Moet het ook eens zijn met Ricardo wat betreft de vitrines, misschien niet zo heel efficient maar wel mooi uitgestald :worshippy: nog veel plezier van t forum!! :wink:
Afbeelding
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Welkom! Mooie collectie hoor! Enne, als er nou eventjes geen Ferrari-verzamelaars bijkomen, dan zijn ze misschien wel eens in de minderheid :D.
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Kijk das eens wat anders als al die rode bolides. Fraaie collectie :worshippy:
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3353
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

BU schreef:Welkom! Mooie collectie hoor! Enne, als er nou eventjes geen Ferrari-verzamelaars bijkomen, dan zijn ze misschien wel eens in de minderheid :D.


Ik ben degene die contact heeft gehad met Timo. Hij mailde mij dat ie Porsches verzamelde. Waarop ik hem uitnodigde hier eens te kijken. Porsche verzamelaars kun je er niet genoeg van hebben! :thump_up: :mrgreen:

Welkom Timo! Leuk om je verzameling zo eens te zien. Mooie vitrine! En zo'n inhoud maakt hem compleet. :thump_up:
Gebruikersavatar
Timo911
Berichten: 333
Lid geworden op: do 30 dec 2004 12:24
Locatie: Lokeren
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

Aah da waarde gij.. :) kben blij da ge et schoon vind..

Kheb vroeger zelf nog ferrari verzameld, de gewone modellen alleen.. 20 had ik er en kverkoop er nu nog 19 :p

Porsche heb ik altijd al het schoonste gevonden. Maar die oude ferrari's was ik ook zot van toen ik klein was, maar toen ik echt begon te verzamelen was het niet meer te betalen, daarom ben ik nu sinds een goed jaar overgeschakeld naar alleen Porsche op 1/18, kben van de zomer pas trug begonnen.. een hele tijd geen geld ervoor gehad.. Maar zoals ik all gelezen heb ben ik niet de enige.
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Bericht door fobie »

Zeg Timo,WELKOM en ik heb gekeken naar uw collectie en ik kan maar één iets zeggen:PUUUUUUUUUUUUURE KLASSE :thump_up:
Gebruikersavatar
droomautoos
Berichten: 856
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:21
Locatie: Schijndel
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

Hehe :!:

Eindelijk weer eens iemand met verstand van auto's :mrgreen:

Welkom Porsche liefhebber, een hele mooie verzameling heb je :thump_up:
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Mooi zeg. De 911 is nog altijd een droom van me, en er zitten er een paar in mijn verzameling, maar niet in de buurt van deze prachtige uitstalling.

Ik zal nog wel eens op je site komen voor inspiratie...
Gebruikersavatar
Timo911
Berichten: 333
Lid geworden op: do 30 dec 2004 12:24
Locatie: Lokeren
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

Het is ook een droom van mij er ooit een zelf te hebben.. Juist dezelfde als in Bad Boys , dat model mogen ze eens snel gaan uitbrengen, liefst in Exoto , daar heb ik het geld echt voor over..

Een van deze dagen ga ik mij nog de 911 (996) facelift coupe in het geel van AutoArt, de 934 client car in het zwart van Exoto & de 917K Martini kopen, dan laat ik het wel eens weten indien jullie dat willen of anders maar eens alf van tijd op da siteje kijken.. Van zodra ik er ene bij heb zet ik ze erop..

Kben zelf aan het overwegen om elke 917K die er bestaat, of toch bijna elke te gaan kopen, zo een gans rijtje ziek wel zitten.. Want m'n 2de kast staat nog klaar om herspoten te worden en als die er ooit zal zijn kunnen er toch een redelijk deel uit die dozen..
Gebruikersavatar
Frans
Berichten: 1076
Lid geworden op: do 11 dec 2003 13:23
Locatie: Antwerpen / België
Contacteer:

Bericht door Frans »

Welkom Timo op het forum, mooie verzameling Porsche's :thump_up:

Frans
Afbeelding

Forza Ferrari
Plaats reactie