Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vandaag aangekomen en waarschijnlijk mijn laatste aanwinst van dit jaar,maar wat voor één,jongens deze is mooi,
van autoart de lotus v8 in het rood,de afwerking is subliem gewoon,zelfs met uitklapbare lichten kortom een zalige aanwinst
[/img]
Ik heb het gele broertje. Wagen stond al 2 jaar aangekondigd ofzo. Op de beurs in Nurnberg had ik al een preproductiemodel gezien. Maar ben blij dat ie er eindelijk is. Net wat je zegt, echt een leuk model.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
St. Paul schreef:Ik heb het gele broertje. Wagen stond al 2 jaar aangekondigd ofzo. Op de beurs in Nurnberg had ik al een preproductiemodel gezien. Maar ben blij dat ie er eindelijk is. Net wat je zegt, echt een leuk model.
de gele is indeed ook heel mooi,maar rood is nu eenmaal mijn lievelingskleur als het op auto's aankomt
binnenkort komt de azuurblauwe versie uit en ik denk dat deze ook niet te versmaden zal zijn