Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ferrari10flrb schreef:deze 250 LM van BBRstta bij mij ook hoog op de verlanglijst.
Ja, deze is zeker essentieel voor jouw collectie van succesvolle competitie Ferraris'. Heb je misschien de IXO-versie van deze auto al wel?
De IXO heb ik idd en is best een aardig model, maar ja baas boven baas zullen we maar zeggen.
Geduld is een schone zaak bij het verzamelen dus wie weet kom ik het model ooit voor een aardige prijs tegen.
De Ferrari 342 America s/n 0234AL. De echte auto is destijds verkocht en geleverd aan Koning Leopold III van Belgie. Het model is door rossa corsa models gebouwd van de gloednieuwe Piranha kit.
met dat bloed, zweet en tranen valt het gelukkig mee want ik heb hem niet zelf hoeven bouwen. En financieel is alles relatief. Ten opzichte van een IXO (ik noem maar wat) kost het een vermogen. Ten opzichte van een Fred Suber (die van dezelfde kit op geheel eigen wijze een kunstwerk heeft gemaakt) een schijntje. Hij komt in totaal op zon 350 euro.