Ben ik volkomen met je eens. Een Sportback ziet er naakt uit zonder dakrailing. Gelukkig heeft de 1:18-versie van Kyosho wel die railing.Diciotto schreef:Hele mooie auto, die Sportback.
Rijdt ook fantastisch goed...
Alleen jammer dat ze er niet 5,25 euro voor vroegen... Hadden ze dakreling in chroom erbij kunnen plaatsen en was hij echt "af" geweest![]()
Tom's Audi's en meer- een quattro van Atlas
- mr.x turbo
Er zit zelfs zo'n lepeltje bij om de portieren mee open te doen... best een leuke schaal eigenlijk, 1:24. Detaillering gaat een flink stuk richting die van 1:18 (in het geval van mijn Chinese A4 Avant zelfs vergelijkbaar met 1:18, met vier openende portieren en tapijt op de bodem) en het plaatsgebrek wordt een stuk minder groot.
Jammer dat er niet meer in deze schaal wordt uitgebracht. Nog een paar 1:18s en ik kan mijn huis niet meer in...
Jammer dat er niet meer in deze schaal wordt uitgebracht. Nog een paar 1:18s en ik kan mijn huis niet meer in...
Ben ik met je eens. De tijd zal leren of Minichamps er eentje voor veel minder geld uitbrengt en ik een slechte koop heb gedaan, maar voorlopig vind ik 'm super.
Update: ik heb een klusje gedaan voor iemand, heb voorgesteld om me te laten uitbetalen in modelauto's. Nu rijd ik sinds kort naast mijn Audi's een Porsche 924, maar daarvan heb ik, op een ietwat vermoeide Majorette na, geen model van.
Het budget laat vermoedelijk toe dat ik de 1:18 van Minichamps en ook nog twee 1:43s aanschaf, mijn voorkeur gaat uit naar een straatauto en de Polizei-versie. Waarschijnlijk binnenkort foto's!
Update: ik heb een klusje gedaan voor iemand, heb voorgesteld om me te laten uitbetalen in modelauto's. Nu rijd ik sinds kort naast mijn Audi's een Porsche 924, maar daarvan heb ik, op een ietwat vermoeide Majorette na, geen model van.
Het budget laat vermoedelijk toe dat ik de 1:18 van Minichamps en ook nog twee 1:43s aanschaf, mijn voorkeur gaat uit naar een straatauto en de Polizei-versie. Waarschijnlijk binnenkort foto's!
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Hmm je behoort tot een reeks modelautoverzamelaars die zo'n auto hebben.tom schreef:Tja, die vind ik ook wel stoer maar de 924 is de puurste, strakste vorm. Die vond ik als kind al helemaal schitterend. Als je me toen had verteld dat ik er later een zou rijden, had ik je niet geloofd.
De 1:18 is er ook bij besteld, was nog even twijfelen tussen zilver en rood.
img523.imageshack.us/img523/3618/27594ke2.jpg