Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Toevallig vond ik hele goedkope Dinky's. Ze mankeren wel wat, maar ze zijn erg leuk.
De eerste is een Berliet truck, een veewagen.
De gele hekjes kon ik goed gebruiken, de hooiwagen stelde niets voor en daarmee pasten ze mooi op de mijne.
Deze Fordson komt uit 1951 en werd gemaakt tot 1960.
is toch makkelijk hé wagens halen voor een Belgische kennis en dan vlug ook wat mee doen voor je zelf mooi is hij wel
daar ik bij je modellenboer nog heel wat heb besteld kan je nog veel mooie's voor je zelf ook nog mee brengen
Naar Haarlem geweest vandaag omdat ik toch wel heel graag een Michel Vaillant uit de serie wilde aanschaffen. Dat werd lastig. De keuze tussen gaan voor de hele bubs of diegene kiezen die iets voor me betekende. Dat werd dus deze en de rest maar laten.
Schitterende wagen, wat ontzettend leuk spul is dit toch. Welk album was deze wagen? Ik herinner me vooral die kap en die glazen kappen boven de voorwielen uit de strips.
Bij het vertrek zag ik een stapel zwarte kratjes. Daar kon ik 5 voor een euro uithalen. Allemaal losse wagentjes. Maar er zaten een paar mooie vondsten in.
Allemaal Siku en thuis aangekomen zag ik dat alleen de kever dubbel was en de rest had ik nog niet.