als die van jou is...wel ,ik ben echt blij,samen met u ermee....

mooie fotos trouwens...

Je hebt helemaal gelijk AutoWolf. Zowel de in 1961 gelanceerde 404 coupé (en cabrio) als de Fiat 1200 S zijn van de hand van Pininfarina. Vergelijk ook eens de Fiat 1500 en 1600 S met de Peugeot. Lijkt er nog meer op. Qua grootte zijn ze volgens mij ongeveer gelijk. Pininfarina had trouwens een langdurige zakelijke relatie met Peugeot; of het nu nog zo is weet ik niet.AutoWolf schreef:Die Fiat 1200 S lijkt erg veel op de 404 Coupé van Peugeot zeg, al is de Peus wel groter volgens mij.
Deze Ranger kwam uit de Antwerpse Opel (GM) fabriek,tripoux schreef: In hetzelfde tijdschrift ook een impressie van de Ranger 1900, de zuidafrikaanse tak van GM, qua styling gebaseerd op de grotere Opels/Vauxhalls. Heeft iemand die ook in model? Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar je weet niet...
Voorbeeldje van een Ranger op basis van D-Rekord, best mooi, die dubbele koplampen.
leuk die Saabjes te zien, ik heb ze zelf ook in mijn colletie
Bedankt voor de uitgebreide info Sonett. Ik heb een paar reclames uit Autokampioenen van begin jaren '70. Zal die t.z.t. eens inscannen. Benieuwd of er in Zuid-Afrika of elders wel modellen zijn uitgebracht.sonett schreef:Miniaturen van de Ranger heb ik niet maar wel de verkoopsfolders van weleer (enkel van die Belgische en Zwitserse)