Denk een kleine schaal. (zal morgen eens meten hoe lang ze zijn)buttonfreak schreef:rond 1:43?
Straatauto: De 50-er, 60-er, 70-er en (soms) de 80-er jaren
- Martini Racing
- Contacteer:
Re: Straatauto: De 50-er, 60-er, 70-er en (soms) de 80-er jaren
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
een kleinere schaal, als ik meer zekerheid heb moet ik maar eens gaan zoeken 

nog enkele foto's van de straatauto's uit de strips van Kuifje..die aan men collectie zijn toegevoegd

- Martini Racing
- Contacteer:
Afmetingen van de grote doos: 25.5x20x5cmbuttonfreak schreef:een kleinere schaal, als ik meer zekerheid heb moet ik maar eens gaan zoeken
Lengte grote raketlanceerder. 23cm
Lengte vrachtwagen met meerdere raketten:9cm
Hopelijk heb je der wat aan.

- Martini Racing
- Contacteer:
Mooie update Chummychummy dj schreef:nog enkele foto's van de straatauto's uit de strips van Kuifje..die aan men collectie zijn toegevoegd
- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Geweldig leuke modellen met die figuurtjes........

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Nee hoor, maar het lijkt me haast zonde om zo'n setje als speelgoed te betitelen, zo mooi ziet het er (nog) uit.Martini Racing schreef:Waarom zet je speelgoed tussen haakjes? Omdat het militair is?

Ook voor chummy dj een

Rock & Roll!!!
Leuk, Russisch! Vertoont enkele overeenkomsten met het Grieks zo te zien.
Die verpakkingen doen 't 'm. Op de een of andere manier moet ik bij het zien van dat Koude Oorlog materiaal aan James Bond denken
En ja, ik ben er weer. Heb al een poosje meegelezen, maar nu moest ik toch echt weer even reageren...
Die verpakkingen doen 't 'm. Op de een of andere manier moet ik bij het zien van dat Koude Oorlog materiaal aan James Bond denken

En ja, ik ben er weer. Heb al een poosje meegelezen, maar nu moest ik toch echt weer even reageren...
Geweldige Kuifje-modellen! Allemaal bekende klassiekers...
Zo, even een tussenlanding in mijn vakantie en het heeft niet stilgestaan hier.
Martini Racing: welkom hier, mooie aanvullingen. Die militaire auto's zijn misschien niet direct de straatauto's voor dit topic, maar je kunt er wel vrij snel files mee oplossen
Chummy: zeer binnenkort nog even kort naar Frankrijk, maar of de Hénon achter mijn 306 past vraag ik me af. Zal eens kijken of ik in het Franse nog wat leuks kan scoren.
Volvofiel: welkom terug. Speciaal voor jou een foto die ik vorige week in Rockanje maakte.

En dit zag ik in Dordrecht: een voormalige etalage, ingericht met Solidootjes:

Martini Racing: welkom hier, mooie aanvullingen. Die militaire auto's zijn misschien niet direct de straatauto's voor dit topic, maar je kunt er wel vrij snel files mee oplossen

Chummy: zeer binnenkort nog even kort naar Frankrijk, maar of de Hénon achter mijn 306 past vraag ik me af. Zal eens kijken of ik in het Franse nog wat leuks kan scoren.
Volvofiel: welkom terug. Speciaal voor jou een foto die ik vorige week in Rockanje maakte.

En dit zag ik in Dordrecht: een voormalige etalage, ingericht met Solidootjes:

Leuke Solido's, zit veel tussen wat ik zelf ook heb. Jammer dat ze zo in de volle zon staan, of komt daar nooit zon?
Felle zon mogelijk niet, maar elke dag vol daglicht lijkt me ook niet zo bevorderlijk.
Volgens mij is het de Solido tijdschriftserie, waarmee in Nederland ooit een poging gedaan is.
Eens kijken wat ik binnenkort in Frankrijk nog aan kioskreeksen zie.
Er is daar nu zelfs een klassieke vrachtwagen-kioskreeks gestart. Zie http://cntrois.over-blog.com/article-30642510.html. De serie start in een soort testfase om de belangstelling te peilen.

Volgens mij is het de Solido tijdschriftserie, waarmee in Nederland ooit een poging gedaan is.
Eens kijken wat ik binnenkort in Frankrijk nog aan kioskreeksen zie.
Er is daar nu zelfs een klassieke vrachtwagen-kioskreeks gestart. Zie http://cntrois.over-blog.com/article-30642510.html. De serie start in een soort testfase om de belangstelling te peilen.

Mooi model! Berliet? Daar heb ik er als klein jochie ook twee van gehad, van Norev.
Ja, een Berliet GLR Frigorique (klinkt toch veel mooier dan koelwagen).
Oude Franse vrachtwagens hebben ook hun charme, al zal Straatauto ze niet op het oog gehad hebben toen hij dit topic opende. In ieder geval wel een mooi decor voor de straatauto's van weleer.
Deze kiekte ik in 2006 op een sloop in Frankrijk.

Andere Franse truckmerken van weleer waren Unic, Saviem, Panhard, Willème en Somua.

Tot zover dit uitstapje in Straatautoland.
Oude Franse vrachtwagens hebben ook hun charme, al zal Straatauto ze niet op het oog gehad hebben toen hij dit topic opende. In ieder geval wel een mooi decor voor de straatauto's van weleer.
Deze kiekte ik in 2006 op een sloop in Frankrijk.

Andere Franse truckmerken van weleer waren Unic, Saviem, Panhard, Willème en Somua.

Tot zover dit uitstapje in Straatautoland.
mooie bijdragen alweer tripoux..