Bedankt ook weer voor de reacties op m'n vitrine update!
Nou het gaat hard, maar ik moest toch even mijn laatste week OV-jaarkaart goed gebruiken!
De eerste update is een update waar ik al heel lang terug een planning had gemaakt. De New Beetle collectie moest namelijk toch echt eens compleet worden en dus moesten er nog twee baby blauwe bij komen. De dichte Autoart is bijna nergens meer te vinden, dus had ik een goed excuus TOMS toch maar eens te bezoeken. De open versie maakt het rijtje af, plus een vijftal vitrinebakken, waaraan Wousmous me voor een vriendenprijsje heeft geholpen. En voor wat hoort wat, dus de Impreza's van Wousmous gingen zo goedverpakt naar de volgende eigenaar. Maar gister ook z'n echte Caprice gezien! indrukkend zo'n echte police Caprice! Al met al een mooie deal ehm dag gisteren, dus bedankt Wousmous
Goed de eerste van het stel, die is die dag nog open geweest. Het belangrijke item, het bloemetje, die stond er een beetje slapjes bij. Dat is nu dus opgelost!
De tweede, de cabrio, heeft als enige uit mijn verzamling een te openen achterklep. Bij de Gate's wel een losse klep, maar die is niet te openen. Bij de Auotart is daar een knopje voor onder het model!
Nou picture time
--- VW New Beetle (Autoart) ---

Goed de volgende uit de update! Ook bij Toms vandaan, mijn volgende chinese dealer editie een Hyundai Tucson. Kon hem voor een leuk prijsje meekrijgen, dus die ging mee

In de buurt overigens nog rond gereden, maar waar zijn de gouden Tucsons als je ze nodig hebt
Model is aangepast, bordjes hebben plaats gewisseld en de chinese tekens die zijn naar de prullenbak verdwenen. Ook krijg hij een antenne update, want dat was gewoon een lelijk stompje. Naald is erin geprikt en die is vervolgens geverft.
Oke en dan nu over naar de de 1:24. Iets dat al heel lang op de verlanglijst staat zijn een paar van de 1:24 modellen van Hongwell. Je ziet ze bijna nergens meer in Nederland en Europa, modelletjes van Hongwell (behalve de shuco versies in 1:87). TOMS had er echter een aantal staan en gelukkig twee van de modellen die ik graag wilde hebben. Bovenaan stond de Ypsilon, maar ook de nieuwe Delta en de Bravo wilde ik graag. Die nieuwe Delta hadden ze niet, maar gelukkig de andere twee wel!
Bij de Fiat heb ik ook mijn creativiteit nog gestoord op de antenne. Die zijn van rubber, maar hij was helemaal gekronkeld en rechtkrijgen, dat lukte dus niet! Daarvoor heb ik weer een speld gepakt, het smalle kromme deel ertussenuit geknipt en de boel ertussen gelijmt en het geverft!