Groeten Wolf

ja dat was een mooi moment en ik baalde echt effe op dat moment maar jij als rossi spotter heb het weer goed gemaakt.Smokey schreef:He big brother.....was een geslaagde dag in houten. Die blik van je toen die vrouw zei dat ze maar 1 rossi focus had vergeet ik niet snel meerdacht al ik ga een brandblusser zoeken want hij brand zo af
gelukkig kwam alles toch nog goed.
Echt weer mijn complimenten over je nieuwe uitvoering van de updates![]()
heerlijk om naar te kijken zo
greetz Richard (little brotheren erkend rossi spotter)
he marcMarc540i schreef:Schitterende update,
Wat een heerlijk rally geweld, super.![]()
Vooral die Repsol Cossie spreekt me zeer aan,maar de rest mag er ook wezen hoor.
Grtz Marc.
ja de foto's gaan steeds beter en dat met een pocketcamera.schumifan schreef:Mooie rally-bakken en dito foto's. Leuk gedaan met de diorama, lijkt bijna echt.
ja celica is een mooi model (en dat voor 3 euro) de toyota's wil ook compleet hebben straks van 1990 tot aan de laatste corolla wrc.FordMustangGT schreef:Een zeer mooie update Rudie, vooral die Toyota vind ik superMaar die livery van de laatste C4 is ook subliem
ja de testcar is echt vet en de andere die ik gezien had die was nog niet in me bezit dus die ga ik via e-bay schoren.AutoWolf schreef:Je maakt hele mooie foto's Rudie. De zon was je gunstig gezind niet? Ik had al in je tas (vol) gekeken in Houten en zag daar al dat ik de testcar Xsara schitterend vind. De wit/groene C4 van Loeb had ik nog niet waargenomen maar wat een knappe rallyauto zoDe Subaru is toch wel erg gaaf met die trademark kleuren ook. Ben blij voor je dat je zo geslaagd bent op den beurs. Superupdate weder Rudie
![]()
Groeten Wolf
de nieuwe ixo's staan er wel voor de normale prijs van 27.00 euro maar de rest iets oudere modellen, daar heb ik niet meer voor betaald dan 12.50.jurdup schreef:mega update rudie
super knappe rallykanonnen
je hebt goeie zakens gedaan in houten
vallen de prijzen daar eigenlijk mee voor 1/43 ixio's?
wolf eendjes zwemmen in het waten he.AutoWolf schreef:En weer een(d) er bij!Mooi overzicht. Goed bezig
en ik vind het wel gaaf staan die kast bij kij in de kamer met de modellen zo er in, maar dat kunnen we beter wolf vragen die is hier al geweest.Ferrarifan schreef:Je hebt de auto's mooi uitgestaldDat zal een mooi plaatje zijn in je kamer