1:43 wordt onder kenissen iets teveel als speelgoedauto's gezien ben ik bang (een van de redenen om te stoppen met Siku ook), en het 1:18 detail spreekt mij meer aan. Kwaliteit gaat nog altijd boven kwantiteit

Wieldop schreef:1:43 wordt onder kenissen iets teveel als speelgoedauto's gezien ben ik bang (een van de redenen om te stoppen met Siku ook), en het 1:18 detail spreekt mij meer aan. Kwaliteit gaat nog altijd boven kwantiteit
Bij deze post sluit ik me volledig bij aan, klopt als een bustom schreef:Tja, de meeste mensen vinden een verzameling modelauto's zonde van het geld en de ruimte... daar trek ik me niets van aan dus, en ik verzamel wat ik zelf leuk vind. Daar zit dus ook spul bij wat hier niet eens gewaardeerd wordt.![]()
Mooie Maybach in ieder geval, bijzonder gedetailleerd en strak model.
Had deze reactie nog niet gelezenWieldop schreef:Als het de enige reden was, dan had ik ook niet gestopt. Alleen vind ik het fijn als mijn vrienden het niet over 'speelgoedauto's' hebben (wat Siku's ook zijn), met mooiere 1/18's maak je ze nieuwsgierig en kijken ze 2 keer. Een collectie die niet alleen door jouzelf gewaardeerd wordt, vind ik ook een prestatie