Fabrikanten op oorlogspad.?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Ik zou zelfs helemaal niet zeggen dat het om een ombebouwde Minichamps gaat.

Je kan misschien een foto van voor én ná de conversie maken, en alleen bij de eerste vermelden dat het om een Minichamps gaat.

En op de pagina vermelden (in het engels en duits) dat het op de pagina gaat over zelfgemaakte modellen én dat je particulier bent en deze modellen niet te koop zijn....

Ik denk dat je pas dan helemaal op safe speelt...

Die angezeigten Modelle auf dieser Web site werden nicht durch einen Hersteller hergestellt. Diese Modelle werden eigenhändig von den ursprünglichen Modellen geändert. Sie sind in einer privaten Ansammlung. Sie sind nicht für Verkauf.

The displayed models on this website are not manufactured by a manufacturer. These models are altered by hand from the original models.
They are in a private collection. They are not for sale.

of zoiets..
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Dan speel je idd 100% op safe. Maar als je Nederlander bent, en je hele website is in het Nederlands, dan hoef je het er alleen maar in het Nederlands te vermelden. Als er een verdwaalde Duitser komt, en die snapt het niet, dan is dat zijn probleem.

Als jij in Japan een modelauto koopt, en op de verpakking staat in grote letters dat je de wielen apart erbij moet kopen, kan je als Nederlander niet klagen dat het er niet op staat.

Zoek trouwens eens op Minichamps en "umbau" op E-bay, en je komt er toch een aantal tegen, welke wel blijken te kunnen.
Curbstone Models
Contacteer:

Met enige verbazing lees ik net dat Minichamps zelf de modellen met rookreclame gaat uitbrengen..

540-944312 1:43 WILLIAMS FW16 1994 MET ROTHMANS REKLAME
NIEUW

Van de Minichamps Importeur himselve...... :shock:

Zouden ze nu toch één of ander maasje gevonden hebben in het grote net der wetten...
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Curbstone Models schreef:Met enige verbazing lees ik net dat Minichamps zelf de modellen met rookreclame gaat uitbrengen..

540-944312 1:43 WILLIAMS FW16 1994 MET ROTHMANS REKLAME
NIEUW

Van de Minichamps Importeur himselve...... :shock:

Was je verbaasd :?: :shock:

Maar ze hebben al eerder Tabaksreclame op modellen gezet, op een Villeneuve Williams en een Irvine Jordan.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hollywood is een Braziliaans sigarettenmerk, staat er ook zomaar op :?

Daarom snap ik Minichamps totaal niet waarom dat wel kan en al het andere niet :?
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Curbstone Models
Contacteer:

erger nog... die 1:43 Senna collection wordt opnieuw opgetakeld..met rookreclame...

das nou zonde van mijn originele modelletjes...

en ja.. ik was verbaasd... niet over de rookreclame op de wagens, maar dat de Senna Collection nu opnieuw uitgebracht gaat worden met de rooksponsoren erop....

Mag ik wel een nieuwe kast gaan halen...
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Hopelijk dat de overige merken (vooral formule 1 modellen van Hotwheels) ook de beteffende modellen met tabaksreclame gaan uitbrengen.

CurbstoneModels schreef:
Met enige verbazing lees ik net dat Minichamps zelf de modellen met rookreclame gaat uitbrengen..

Ja, dat verbaasd mij ook enorm. Zeker al, dat BBR uit Italië sinds dit jaar ook geen tabaksreclame meer mocht aanbrengen op hun gelimiteerde modellen.
Of soms de tabakswet weer veranderd is en dat modelauto's nu wel van zulke reclame's toegestaan is ? In ieder geval van mij mag het. Is het tenminste afgelopen met die extra hogere prijzen met tabaksreclame erop.
De_Modelautogarage
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Als we het allemaal moeten geloven had de site van Allan allang wat comentaar moeten hebben maar hij gaatgewoon met alles door.voor wie niet weet wat de site van allan is ga maar naar http://www.allanmodel.com .Staan ook heeeeeeel veeeeeeeel omgebouwde auto's op.Die helaas niet te koop zijn waar ik hem al vaak over heb gemaild :cry:
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Plaats reactie