V480-S60: Mijn collectie Volvo's (en Kuifje-modellen)
Re: Mijn collectie Volvo's (en Kuifje-modellen)
Mooie klassiekers! Dat je ze nog dagelijks ziet, zegt heel wat over de kwaliteit...
mooie volvo's,zekers die witte PV 444 

Mooie collectie volvofiel 

Vandaag weer een pakketje bij de post.
De Auto van Kuifje Jaguar Mk VIII uit "De zwarte rotsen"

De Auto van Kuifje Jaguar Mk VIII uit "De zwarte rotsen"

Volvo, Volvist, Volvo voor Live (met een v en niet met de f)
knap,ben benieuwd of ik deze ook in mn bus ga krijgen...
blijft een boeiende verzameling

blijft een boeiende verzameling

Leuke nieuwe aanwinst
, en leuke volvo collectie
greetz
red_arrow

greetz
red_arrow
viewtopic.php?f=21&t=13508
Kuifje modellen heb ik nog nooit van gehoord! Ziet er wel grappig uit op zich!:P
Btw, zijn ze erg zeldzaam ofzo?

HUMMER-Teller: 100!
Ze worden niet in de winkels verkocht. Zo af en toe komt er eens een aanbieding via de post, en is het mogelijk om de hele serie te kopen (één per maand).Vortec schreef:Kuifje modellen heb ik nog nooit van gehoord! Ziet er wel grappig uit op zich!:P
Aanvulling op het antwoord van volvofiel.
Het zijn modellen van Editions Atlas. Er zijn(komen) totaal 70 modellen. Daarna komen er (heb ik mij laten vertellen) buiten de officiële reeks nog een 7 tal extra's. Deze zullen alleen leverbaar worden voor die mensen die de hele reeks hebben.
Op de beurs in Houten zijn ze ook regelmatig te koop. In de winkels en de kiosken zal je ze niet tegenkomen.
Ze zijn trouwens naar verhouding ook loeizwaar. Naar mijn idee zijn ze van zamac gemaakt.
Het zijn modellen van Editions Atlas. Er zijn(komen) totaal 70 modellen. Daarna komen er (heb ik mij laten vertellen) buiten de officiële reeks nog een 7 tal extra's. Deze zullen alleen leverbaar worden voor die mensen die de hele reeks hebben.
Op de beurs in Houten zijn ze ook regelmatig te koop. In de winkels en de kiosken zal je ze niet tegenkomen.
Ze zijn trouwens naar verhouding ook loeizwaar. Naar mijn idee zijn ze van zamac gemaakt.
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Deze Jag is ook weer super om te zien, het leukste van deze modellen vindt ik de figuren die er bij zitten, zoals Bobby op de achterzijde
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
deze staat hier al lang in de vitrine kast hier in brugge,mooi model trouwens 

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- straatauto
- Contacteer:
Ik heb je modellen zojuist ook nog eens even bekeken.
Fraaie Volvo's ! De Grijs-blauwe Duett heb ik tijdens de eerste jaren van mijn verzamelwoede vaak in de hand gehad, maar jammergenoeg nooit gekocht. Nu een beetje spijt van.
Ik heb inmiddels de Rood-grijze uitvoering van Robeddie (minder fraai).
Fraaie Volvo's ! De Grijs-blauwe Duett heb ik tijdens de eerste jaren van mijn verzamelwoede vaak in de hand gehad, maar jammergenoeg nooit gekocht. Nu een beetje spijt van.
Ik heb inmiddels de Rood-grijze uitvoering van Robeddie (minder fraai).
Kijk ook eens op mijn Website: http://straatauto.weebly.com
Tja, ik ben er toevallig tegenaan gelopen in Houten. Hij stond echt voor een prikkie te koop dat kon ik niet laten gaan.
(Hij was zo goedkoop dat ik tot 2 maal toe heb gevraagd of het prijskaartje wel klopte.)
Het probleem is dat ik nogal wat hobby's heb (en twee 1:1 auto's rijdende moet houden) anders had ik afgelopen maand nog weer even een paar mooie modellen gescoord. Er staan nog genoeg op het verlanglijstje.
(Hij was zo goedkoop dat ik tot 2 maal toe heb gevraagd of het prijskaartje wel klopte.)
Het probleem is dat ik nogal wat hobby's heb (en twee 1:1 auto's rijdende moet houden) anders had ik afgelopen maand nog weer even een paar mooie modellen gescoord. Er staan nog genoeg op het verlanglijstje.
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Re: V480-S60: Mijn collectie Volvo's (en Kuifje-modellen)
Erg leuk, die Kuifje modellen 

Re: V480-S60: Mijn collectie Volvo's (en Kuifje-modellen)
Erg gave Jag! Ik kan me die tekeningen uit de betreffende Kuifje-strip goed herinneren...