NAMAC beurs 5 April
Re: NAMAC beurs 5 April
Ai die V12 Vanquish is pijnlijk om te zien...ik ben ook weer eens naar de beurs geweest, reden voor een update (al lang niet meer gedaan) zie mijn topic...Wel fraaie beurs, alleen veel minder kioskmodelletjes dan vorige keer.
- F40F50ENZO
- Schaal: 1:18
Ik denk dat je gewoon om half 1 ergens moet afspreken, bijvoorbeeld in de hal of bij de snackcorner.BasPlankgas schreef:mooie aanwinsten allemaal!![]()
misschien is het leuk om op zaterdag 24 mei een soort modelautoforum meeting te doen, maar hoe zullen we dat voor mekaar krijgen? gewoon foto's van onszelf naar elkaar sturen, en dan op een bepaalde plaats afspreken???
Ik stond nu te wachten bij de snackhoek en kwam bodracer vanzelf langsgelopen....
Zelf ga ik in het najaar denk ik weer eens kijken, financieel loop ik altijd erg leeg in Houten.....

Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Ik heb jullie daar ook zien staan pratenF40F50ENZO schreef:Ik stond nu te wachten bij de snackhoek en kwam bodracer vanzelf langsgelopen....

Ik heb zaterdag voor het eerst sinds anderhalf jaar weer eens over de beurs gelopen. Weinig budget, dus weinig aanwinsten.
Ik heb de Audi quattro van Norev in 1:43 gekocht, de S6 van Kyosho in 1:64 en een antieke speelgoed-quattro rallywagen.
Ik heb de Audi quattro van Norev in 1:43 gekocht, de S6 van Kyosho in 1:64 en een antieke speelgoed-quattro rallywagen.
- F40F50ENZO
En dan ben je zo verlegen om je niet even voor te stellenWouter schreef:Ik heb jullie daar ook zien staan pratenF40F50ENZO schreef:Ik stond nu te wachten bij de snackhoek en kwam bodracer vanzelf langsgelopen....

Gemiste kans, maar op zich lijkt het me wel leuk om op deze manier af te spreken in Houten.

Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
- Montezemolo
- Contacteer:
lijkt mij ook wel wat ja, en 2 paar ogen zien meer dan 1, dus misschien is het handig om dan een lijst te maken van de modellen die iedereen zoektWouter schreef: En dan ben je zo verlegen om je niet even voor te stellen![]()
![]()
![]()
Gemiste kans, maar op zich lijkt het me wel leuk om op deze manier af te spreken in Houten.
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
- F40F50ENZO
Montezemolo schreef:Wordt nu tijd dat ik ook maar eens ga![]()
Montezemolo

- Tom_Aston-Martin
lijkt mij ook leuk om een meeting te houden! Bondracer herkende ik aan z'n shirt, maar voor de rest heb ik geen idee wie wie is 

Zou ook niet weten wie wie is.F40F50ENZO schreef:Montezemolo schreef:Wordt nu tijd dat ik ook maar eens ga![]()
MontezemoloDoe je ook gelijk eens wat nuttigers dan Toyota's verkopen.
![]()

- FordMustangGT
Ik meld me ook weer present
Onderweg:
Helaas zat ik deze dag in Frankrijk... volgende keer beter, dan gaan we voor Stahlberg
Enne, Jan, je vergeet tenminste één andere Volvo...

Enne, Jan, je vergeet tenminste één andere Volvo...