Ik heb voor volgend jaar alleen meer vertrouwen in Minardi/RedBull dan Jordan/Midland. Ik heb het idee dat volgend jaar Midland het enige team is wat zo ver achter de rest aanhobbelt. RedBull deed het ook al leuk met hun eerste team in 1 jaar en om de een of andere rede zie ik dat ook bij het 2de team gebeuren. Maar we zullen zien.
Om ontopic te gaan: Voorals nog wint Albers het wel. Want Doornbos valt voorlopig buiten de boot. En de kansen voor Robert worden wel steeds kleiner.
Helaas gaat BMW hun teststoeltje vullen met Dan Wheldon...

Deze eikel vond even terug F1 nog een sport voor vrouwen en vond de IRL veel beter. Maar nadat meneer uitgelachen werd toen hij een miljoenenbedrag vroeg aan Andretti-Green en hij alleen nog bij een zwakker team terecht kon besloot hij toch maar homo te worden en met 1 been in een vrouwensport te stappen. Danica kon hij in de IRL overigens ook al niet aan... Schijnt dat BMW hem in 2007 misschien zelfs wil gaan laten rijden... Weer een loser die er niks van gaat bakken... Uitgerekend BMW zou beter moeten weten.
Ik heb op een groot engels F1 forum het ook eens gevraagd en daar is iedereen toch zeer positief over Albers. Sommige verkiezen hem ook boven Doornbos. Grappig om dat verschil met hier te zien.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.