Wie is beter Albers of Doornbos.?

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Dhr. van Dam spint fijn garen bij deze discussie :?

Als 'ie dit geouwehoer over nog een paar nummers weet uit te smeren, vallen de verkoopcijfers tijdens de winterstop misschien wat minder beroerd uit :eh:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

morgen persconferentie over waar hij gaat rijden dus het is al cker dat we hem terugzien :worshippy: . Maar het hoeft niet alleen midland te zijn want honda b-team houd ook morgen een perconferentie :mrgreen:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

wie is beter ??.... Doornbos of Albers....

ik ga toch maar voor Verstappen.... Ei*el de Luxe, maar was toch beter dan deze twee opgeteld....
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Curbstone Models schreef:wie is beter ??.... Doornbos of Albers....

ik ga toch maar voor Verstappen.... Ei*el de Luxe, maar was toch beter dan deze twee opgeteld....

Ik weet dat het niet mag. (alleen Smileys) maar toch.
:worshippy: :worshippy: :worshippy:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
boerke04

Bericht door boerke04 »

Curbstone Models schreef:wie is beter ??.... Doornbos of Albers....

Ik wou er niet zelf over beginnen, gelukkig doet iemand anders het :mrgreen: .

:worshippy: :worshippy: :worshippy:

Ik laat je niet alleen de fout ingaan Matt, samen staan we wat sterker :wink: .
Afbeelding
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Quote van Christian (Kw)albers in het dagblad van vandaag naar aanleiding van de bekendmaking dat hij volgend jaar bij Midland rijdt:
"Ik ben de eerste Nederlandse Formule 1-coureur die omhoog gaat in plaats van naar beneden" :think:
Wat zou hij hiermee bedoelen.? z'n ego. :mrgreen: ....of gaat hij met omgekeerde spoilers rijden.?
Carpe Diem

Jos

Bericht door Jos »

waarschijnlijk dat hij voor een beter team gaat rijden, wat bijv bij Jos nooit het geval is geweest..
Curbstone Models
Contacteer:

Jos reed daarintegen ook nooit bij het langzaamste team in het veld... dus de enige weg voor Albers is vooruit...

en of Midland nu een verbetering is... volgens mij heeft Christijan er al wel eentje in zijn spiegels gezien....

Laat hem eerst maar eens net zoveel puntjes halen als Jos.. en net zoveel seizoenen rijden ...

dan maken we daarna de rekening wel op.... :eh:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Curbstone Models schreef:Jos reed daarintegen ook nooit bij het langzaamste team in het veld... dus de enige weg voor Albers is vooruit...

en of Midland nu een verbetering is... volgens mij heeft Christijan er al wel eentje in zijn spiegels gezien....

Laat hem eerst maar eens net zoveel puntjes halen als Jos.. en net zoveel seizoenen rijden ...

dan maken we daarna de rekening wel op.... :eh:

Ben het helemaal met je eens Curb, maar misschien krijg je ook punten met je ego grootte. :mrgreen:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Wel vreemd dat iedereen Verstappen :worshippy: ed terwijl hij hetzelfde doet als Albers: Elk beschikbaarheid om in de F1 te blijven aangrijpen.

Tsja, en we weten nu wel dat Albers zij ego groot is, maar ik denk dat dat meer door de media komt dan door hemzelf, zeker nu half nederland over hem heen valt omdat hij Doornstruik een beetje minder beoordeelde.
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Curbstone Models schreef:Jos reed daarintegen ook nooit bij het langzaamste team in het veld... dus de enige weg voor Albers is vooruit...

:think: hmmmm Jos reed niet bij Minardi :think:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Oké,...we gaan mieren n*uken. :mrgreen:
Toen Jos van Stewart Ford (1998) naar Arrows ging (2000-2001), dat was toch ook een stijgende lijn. Voor dit team heeft hij de nodige puntjes gehaald, en zelfs ooit op de tweede positie gelegen in een ECHTE race.!
Hier had hij zelfs geen kl*te race (die géén race was) voor nodig zoals (Kw)albers in Minianapolis...... :thump_down:
Dus (Kw)albers zijn stelling gaat niet meer op. :whistle:

p.s.
Ja , ik ben (en blijf) Joske fan......
:thump_up: Ondanks zijn nukken, etc...etc,...etc. :mrgreen: :mrgreen:
Carpe Diem

Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Grappig dat het aan Albers ligt dat de GP van de USA een klote race is.

CA deed alleen wat er van hem verwacht werd: racen

En het is dat er 2 andere teams wel gingen rijden anders had Albers geen punten gehad, maar ja blijkbaar wil niet iedereen hier profiteren als ze een schot voor open doel hebben.

"Hier meneer heeft u de winnende nummer van de staatsloterij" "och nee, die hoef ik niet" :nuts:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Ik heb voor volgend jaar alleen meer vertrouwen in Minardi/RedBull dan Jordan/Midland. Ik heb het idee dat volgend jaar Midland het enige team is wat zo ver achter de rest aanhobbelt. RedBull deed het ook al leuk met hun eerste team in 1 jaar en om de een of andere rede zie ik dat ook bij het 2de team gebeuren. Maar we zullen zien.

Om ontopic te gaan: Voorals nog wint Albers het wel. Want Doornbos valt voorlopig buiten de boot. En de kansen voor Robert worden wel steeds kleiner.

Helaas gaat BMW hun teststoeltje vullen met Dan Wheldon... :thump_down: Deze eikel vond even terug F1 nog een sport voor vrouwen en vond de IRL veel beter. Maar nadat meneer uitgelachen werd toen hij een miljoenenbedrag vroeg aan Andretti-Green en hij alleen nog bij een zwakker team terecht kon besloot hij toch maar homo te worden en met 1 been in een vrouwensport te stappen. Danica kon hij in de IRL overigens ook al niet aan... Schijnt dat BMW hem in 2007 misschien zelfs wil gaan laten rijden... Weer een loser die er niks van gaat bakken... Uitgerekend BMW zou beter moeten weten.

Ik heb op een groot engels F1 forum het ook eens gevraagd en daar is iedereen toch zeer positief over Albers. Sommige verkiezen hem ook boven Doornbos. Grappig om dat verschil met hier te zien.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Curbstone Models
Contacteer:

Schumi28 schreef:[..]

:think: hmmmm Jos reed niet bij Minardi :think:

sorry... die periode had ik na intensieve shocktherapie vedrongen.... :shock: :eh:
Plaats reactie