Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
F1-Racer schreef:en is het bijna af en het figuurtje al aan begonnen ?
Nee,........en nee.
De nodige aanpassingen aan de auto zijn wél af, maar ik heb ook de vangrail "gesloopt" en ben deze wat beter aan het afwerken. Ik zag dat de "naad" waar de twee delen zijn gelijmt ook niet echt best was.
Door dit alles nog niet aan figuurtje(s) toegekomen. Daarbij is het baan marchal figuurtje ook nog niet binnen.
Vraagje......
Weet eigenlijk iemand hoe het zit met de kleur overalls van de flag-marchals. Is dit een vaste kleur per seizoen,....of misschien bij ieder circuit. Ik heb namelijk geen enkel idee en kan er ook totaal niets over terugvinden. Het zou moeten gaan om Brazilië 1995.
F1-Racer schreef:ik zou de het mannetje zijn zitvlak wat zwart maken en de overall wat vuil maken nu us het te wit en dit in een regen race.
In het echt is het figuurtje niet zo wit. Dit komt puur door de overbelichting bij het fotograferen (kontrast overall en rest van diorama).
Ik heb een nieuwe foto gemaakt, (waarbij de flagmarchal ook de goede richting inkijkt..) en daar heb ik ook iets beter rekening gehouden met de belichting van het poppetje.