Buttonfreak: Juni 2025 (P307)
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
- buttonfreak
- Contacteer:
Wordt? Het is het al jaren! Ik heb ooit eens een filmopname gemaakt van toen ik nog in Nederland woonde. Mijn vriendin zei toen dat ik dat niet kon doen in Ierland. Begint er overigens wel al sterk op te lijken. Maar aangezien ik mijn slaapkamer niet meer gebruik, ga ik dat ombouwen tot een werkkamer (lees hobbykamer).jonnoT schreef:weer een half dozijn mooi spul![]()
wordt het niet wat krap in de kast?
Toegevoegd na 1 minuten:
De grap is dat de Schnitzer feitelijk de eerste nieuwste 3-serie is in die schaal... Wel relatief duur...Ricardo schreef:Zelfs met licht en geluid nu
- buttonfreak
- Contacteer:
- buttonfreak
- Contacteer:
Oud open-dirretje van heekl oude foto's (pre 2004)
http://members.lycos.nl/mycartruck/modelauto/
Toegevoegd na 19 uren 15 minuten:
Vandaag een filmblik gekocht van Corgi met daarin 8 voertuigen uit James Bond.
- Space Shuttle uit Moonraker (met uitklapbare wielen)
- BMW Z3 (groter in schaal)
- Aston Martin V12 Vanish
- Jaguar XKR
- Aston Martin DB5
- 1937 Rolls Royce
- Gyrocopter uit You only live twice (daarin zit een figuurtje met de handen over elkaar, dus dat ding moet wel aan de grond staan...)
- Lotus Esprit duikboot.
http://members.lycos.nl/mycartruck/modelauto/
Toegevoegd na 19 uren 15 minuten:
Vandaag een filmblik gekocht van Corgi met daarin 8 voertuigen uit James Bond.
- Space Shuttle uit Moonraker (met uitklapbare wielen)
- BMW Z3 (groter in schaal)
- Aston Martin V12 Vanish
- Jaguar XKR
- Aston Martin DB5
- 1937 Rolls Royce
- Gyrocopter uit You only live twice (daarin zit een figuurtje met de handen over elkaar, dus dat ding moet wel aan de grond staan...)
- Lotus Esprit duikboot.
- buttonfreak
- Contacteer:
Zomaar in het wild aangetroffen:
Majorette. En dat zelfs twee maal. En zelfs vrij recent materiaal...
Zo was er een mooie Volvo XC90 en eentje met een trailer met fietsen... Ook verschillende 3-boxjes met race en rallyauto's.
Diegene waar ik voor ging, de Volvo had ik al, waren de Citroën C4 en de Renault Clio van het nieuwe model. Ik was bijna gegaan voor de Peugeot 407, maar ik meen dat ik die al had gekocht in Tsjechië. De C4 heeft een spoilertje achterop. Majorette maakt tegenwoordig de ruiten erg donker, persoonlijk vind ik dat jammer. De Clio krijgt een trekhaak mee. Geen deuren die open kunnen en ook Majorette's vering is zo goed als weg.
Ook nog een verlaat nieuw 2006 model dat ik nog niet gezien heb in Ierland, ondanks flink zoeken, was de Volkswagen Golf mk. V. Best aardig model en Matchbox lijkt wat terug te keren op haar schreden die het in de jaren '90 heeft gedaan. Zie ook eens de E-type en Land (Range) Rover modellen. Het is niet te vergelijken met het Norev-model. Een misser is voor het kenteken Golf GTI en achter een zogenaamd Duits kenteken, maar dan met rode sterren en letter D (van Duitsland). De donkere ruiten worden goedgemaakt door de ramen die open zijn bij de deuren.
Het laatste was een zomaar gespotte Treasure Hunt van een Nissan Skyline. Ik ben niet zo'n fan van deze auto, dat heb je soms zo, dat je een auto niet mag, maar in de TH versie onweerstaanbaar.
ERTL kun je hier soms ook zo in het wild vinden, zo had ik al een Hitachi, maar nu vond ik een Case dozer. Komen nog een John Deere dumper, een Case Dumper, een Case graafmachine, een Case "backhoe" en een Case shovel bij, maar daar moet ik een stukje voor rijden.
Nog niet opgeschreven, maar er wel bijgekomen in de laatste paar weken is 2x een Peugeot 206WRC van Guisval, een Citroën Xsara formule 2000 kitcar, 2x Scania 144 en 1x Scania 124 van raceteams (Honda Movistar, Skilled Racing Team, Valter Motorsport (resp)).
Toegevoegd na 19 uren 35 minuten:

(Opvallend is dat het logo achter gelakt is, maar voor niet.
Majorette. En dat zelfs twee maal. En zelfs vrij recent materiaal...
Zo was er een mooie Volvo XC90 en eentje met een trailer met fietsen... Ook verschillende 3-boxjes met race en rallyauto's.
Diegene waar ik voor ging, de Volvo had ik al, waren de Citroën C4 en de Renault Clio van het nieuwe model. Ik was bijna gegaan voor de Peugeot 407, maar ik meen dat ik die al had gekocht in Tsjechië. De C4 heeft een spoilertje achterop. Majorette maakt tegenwoordig de ruiten erg donker, persoonlijk vind ik dat jammer. De Clio krijgt een trekhaak mee. Geen deuren die open kunnen en ook Majorette's vering is zo goed als weg.
Ook nog een verlaat nieuw 2006 model dat ik nog niet gezien heb in Ierland, ondanks flink zoeken, was de Volkswagen Golf mk. V. Best aardig model en Matchbox lijkt wat terug te keren op haar schreden die het in de jaren '90 heeft gedaan. Zie ook eens de E-type en Land (Range) Rover modellen. Het is niet te vergelijken met het Norev-model. Een misser is voor het kenteken Golf GTI en achter een zogenaamd Duits kenteken, maar dan met rode sterren en letter D (van Duitsland). De donkere ruiten worden goedgemaakt door de ramen die open zijn bij de deuren.
Het laatste was een zomaar gespotte Treasure Hunt van een Nissan Skyline. Ik ben niet zo'n fan van deze auto, dat heb je soms zo, dat je een auto niet mag, maar in de TH versie onweerstaanbaar.
ERTL kun je hier soms ook zo in het wild vinden, zo had ik al een Hitachi, maar nu vond ik een Case dozer. Komen nog een John Deere dumper, een Case Dumper, een Case graafmachine, een Case "backhoe" en een Case shovel bij, maar daar moet ik een stukje voor rijden.
Nog niet opgeschreven, maar er wel bijgekomen in de laatste paar weken is 2x een Peugeot 206WRC van Guisval, een Citroën Xsara formule 2000 kitcar, 2x Scania 144 en 1x Scania 124 van raceteams (Honda Movistar, Skilled Racing Team, Valter Motorsport (resp)).
Toegevoegd na 19 uren 35 minuten:

(Opvallend is dat het logo achter gelakt is, maar voor niet.
- autofreakie
- Schaal: 1:43
- Contacteer:

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- buttonfreak
- Contacteer: