(zou wel andere kleurtjes kiezen

Nice

Jammer is dat het hetzelfde kereltje is. Zijn overigens bij mijn weten alle "dealermodellen", modellen die door de fabrikant zelf zijn gevraagd. Daardoor is in 5 jaar tijd 3 verschillende HAMM modellen, een Vogele frees en een Z... asfalteermachine gemaakt (alle dezelfde industriegroep) evenzo de Schaef kranen en dan deze Back hoe machine. We zien nu een serie Liebherr komen...Ricardo schreef:Leuk ook dat Siku er weer voor kiest om figuurtjes in de modellen te plaatsen
Die Frees en asfalteermachine moet ik ook nog ergens in een doos hebben staan. Kwam er gister tijdens het zoeken naar een 1:18 doos weer een heel partij Siku modellen tegen. Kwam in een tweestrijd verkopen of houden en toch heeft het houden het weer weten te winnenbuttonfreak schreef:[..]
Jammer is dat het hetzelfde kereltje is. Zijn overigens bij mijn weten alle "dealermodellen", modellen die door de fabrikant zelf zijn gevraagd. Daardoor is in 5 jaar tijd 3 verschillende HAMM modellen, een Vogele frees en een Z... asfalteermachine gemaakt (alle dezelfde industriegroep) evenzo de Schaef kranen en dan deze Back hoe machine. We zien nu een serie Liebherr komen...
Liebherr wordt trouwens ook in Ierland gemaakt... (en in Frankrijk)
Anders weet ik nog wel een koper voor jeRicardo schreef:[..]
Die Frees en asfalteermachine moet ik ook nog ergens in een doos hebben staan. Kwam er gister tijdens het zoeken naar een 1:18 doos weer een heel partij Siku modellen tegen. Kwam in een tweestrijd verkopen of houden en toch heeft het houden het weer weten te winnen
Hoezo kamer? Die machines moeten aan t werk! Ik moet nog flink wat aanleggen... Ik heb nu eindelijk die Chinees uit t huis, dus ik heb een aparte kamer voor mijn verzameling. Maar die moet ik wel opbouwen. Vandaar ook de 2 Bulldozer, vele graafmachines, de wals e.d.Ricardo schreef:[..]
Heb je nog een kamer vrij dan![]()